Odada 10 kişi varsa ve birkaçı yanlış hareket yaparsa odanın kenarındaki kişi o odadaki herkesi kötü bilir ama oradaki insanların hepsiyle tek tek ilgilense aralarında iyi insanların da olduğunu anlar. Topluca bakıldığında birinin yaptığının faturası diğerlerine de kesilir.
Kötülük ve iyiliğin savaşı her zaman devam edeceğinden toplumsal bir iyilikten kesin olarak bahsedilemez bu nedenle tek tek incelemek daha iyi olacaktır.