Evlenince kirada oturacağım, ailemin evi var ama bana vermiyorlar. Kız çocuklarına neden haklsızlık yapılıyor?

Karşımda ki kişinin evi yok iyi bir insan diye tercih ettim ailemin evi var birtane de erkek kardeşim var bekar oda evlilik düşünmüyor Şu an ben aileme diyorum ki o evde ben oturayım aramız da kira sözleşmesi yapalım en azından çıkarılma derdim olmaz hemde babamın evi diye rahat olurum annemler yok diyor el oğlu zoru görecek diyorlar başka yerde kira da oturun diyorlar hemen hazıra konulmaz diye tartışıyorlar benimle erkek kardeşime gelince babam diyor ki evlensin evi hazır ya diyor gelin rahat edecek yani ben çekeceğim bende aileme dün hiçbirsey istemiyorum ben başla şehirde oturucam bizim burada en kötü ev 10 bin kira ödemekte çok zorlanırım ben ne yapmalıyım?

Evlenince kirada oturacağım, ailemin evi var ama bana vermiyorlar. Kız çocuklarına neden haklsızlık yapılıyor?
Cevapla