Aile & Toplum Dostum dediğin kaç kişi var hayatında? Makro00 Takip Et Yoda Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Benim sadece bir tane var. Aslında 2 kişi var ama diğerine pek güvenemiyorum açıkçası.. Güncellemeler+1 yıl Güncel. Dostum dediğin kaç kişi var hayatında? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hiç yok maalesef zaten dostum dediğim kimse olmadı sadece kuzenlerim oldu onlarla da görüşmüyorum 0 0 Yorumla
Hatırlasevgilim55 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Dost kavramı çok ama çok farklı bir durum şu an hiç yok olmayacakta arkadaş olarak yüzlerce var dost yok 0 0 Yorumla
Wjej3j3j322j Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 641 cevap paylaştı. Bir kişi vardı, onla da siyaset yüzünden aram bozulduDaha doğrusu o böyle olmasını tercih etti 0 3 Yorumla Makro00 +1 yıl Siyaset çok ayrı bir olay. Hele ki bu zamanlar hiç girmemek lazım. Sağlam dostluğundan bile olursun. Yorumla Wjej3j3j322j +1 yıl Girmeyelim dedim, ısrarla tekrar tekrar...Ama iq su yetmedi demek ki. Sonucu hesap edemedi. Yorumla Makro00 +1 yıl Olması gereken olmuş. Geçmiş olsun Yorumla
AydınlıkMYHEART Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl gün sırtından vuracak bir düşman potansiyeline sahip canlıya dost denir. 0 0 Yorumla
bttryflyx Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 92% +1 yıl Kimse yok çünkü kimse bunu diyecek kadar değerli olmadı henüz.. 0 0 Yorumla
Mrs_Carstairs Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl 2 kişi var ama sadece birine tam olarak güveniyorum 0 0 Yorumla
UzaydakiTırtıl Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Dostum dediğim kimse yok. Arkadaş var yakın 3 kişi ama dostum yok. 0 0 Yorumla
melihyakicii Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Can yoldaşım, dostum, küçüklük arkadaşım. Hüseyin tabi ki😎 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Benimde 2 tane var ama biri, bir erkek için beni çok kırdığı ona karşı güvenim az her an bir başkası için beni yüz üstü bırakıp gidebilir. 0 0 Yorumla
anonimimbebegim Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Arkadaşım var Dostluk çok başka bir seviye.. Dostum yok 0 1 Yorumla Makro00 +1 yıl Bir arkadaş. Bir dost. Yorumla
ecemerdemiir0 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Dostum dediğim yok arkadaşlarım çok en iyi dostum annem başka dostum yok 0 0 Yorumla
roseerosee Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Cevaplara baktım kimse yok diyenlere üzüldüm. Şanslı olduğumun farkına vardım 0 0 Yorumla
fairtail Takip Et Master Yaş: 49 , eic 58% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Bilemiyorum hiç yok gibi herkes menfaat odaklı 0 0 Yorumla
tuffy_ Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bir kişi var. oda uzak memlekette maalesef. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl 1 tane o da Allah. Ancak diğer insanları da canavar olarak görmüyorum. Böyle anlaşılmasın. 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl 0 arkadaşlıklar da dostluklar da sahte 0 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 798 cevap paylaştı. 2 Tane 0 0 Yorumla
infiniterelationship Takip Et Master Yaş: 43 , eic 69% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı. Var 3-5 kişi 0 0 Yorumla
charmsture Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. 2 kişi 0 0 Yorumla
HBsrr Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 43% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yokk 0 0 Yorumla
aloneenolaa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. 1.5 ejxjsjz 0 0 Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. 2 kişi var 0 0 Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. 5 kisi 0 0 Yorumla
liejo Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kimsem yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Hiç yok maalesef zaten dostum dediğim kimse olmadı sadece kuzenlerim oldu onlarla da görüşmüyorum
Dost kavramı çok ama çok farklı bir durum şu an hiç yok olmayacakta arkadaş olarak yüzlerce var dost yok
Bir kişi vardı, onla da siyaset yüzünden aram bozuldu
Daha doğrusu o böyle olmasını tercih etti
Siyaset çok ayrı bir olay. Hele ki bu zamanlar hiç girmemek lazım. Sağlam dostluğundan bile olursun.
Girmeyelim dedim, ısrarla tekrar tekrar...
Ama iq su yetmedi demek ki. Sonucu hesap edemedi.
Olması gereken olmuş. Geçmiş olsun
gün sırtından vuracak bir düşman potansiyeline sahip canlıya dost denir.
Kimse yok çünkü kimse bunu diyecek kadar değerli olmadı henüz..
2 kişi var ama sadece birine tam olarak güveniyorum
Dostum dediğim kimse yok. Arkadaş var yakın 3 kişi ama dostum yok.
Can yoldaşım, dostum, küçüklük arkadaşım. Hüseyin tabi ki😎
Benimde 2 tane var ama biri, bir erkek için beni çok kırdığı ona karşı güvenim az her an bir başkası için beni yüz üstü bırakıp gidebilir.
Arkadaşım var Dostluk çok başka bir seviye.. Dostum yok
Bir arkadaş.
Bir dost.
Dostum dediğim yok arkadaşlarım çok en iyi dostum annem başka dostum yok
Cevaplara baktım kimse yok diyenlere üzüldüm. Şanslı olduğumun farkına vardım
Bilemiyorum hiç yok gibi herkes menfaat odaklı
Bir kişi var. oda uzak memlekette maalesef.
kimse yok, sıfır.
1 tane o da Allah. Ancak diğer insanları da canavar olarak görmüyorum. Böyle anlaşılmasın.
Dostum yok arkadaşım cok
0 arkadaşlıklar da dostluklar da sahte
Gerçek dostum dediğim 5 kişi var
Hiç yok
2 Tane
15 kişi var
Yokki
2 kişi var
4 kişi var.
Yok ki
Var 3-5 kişi
Kimsem yok
2 kişi
Yokk
1.5 ejxjsjz
Bir kişi
2 3 en fazla
2 kişi var
Kimse yok
3 5 kişi var şükür.
5 kisi
benim yok
1-2 kişi anca
Kimsem yok
Şu an 0
0 kişi
0000000