Eniştem ablamı benden kıskanıyor böyle saçmalık mı olur l*n :D?

Aynı kan aynı can zaten 1 ablam var şu hayatta birbirimize çok bağlıyız buda onun farkında patavatsız bir şekilde insanın ilk önce kendi kurduğu ailesi gelmeli eşi çocukları daha önemli falan dedi ablam da senin kardesine annene bir şey olsa üzülmeyecek misin dedi eniştem de sen daha önemlisin dedi... onların kardeşlik bağları da tam kuvvetli değil.. tamam evet evleniyorsun artık o kurduğun senin gerçek ailen oluyorda bunu benim yanımda demesi yani benim yanımda resmen kardeşin mi ben mi diye de sordu kızı ikilemde bıraktı bu kıskançlık değil de ne yani şimdi?

Eniştem ablamı benden kıskanıyor böyle saçmalık mı olur l*n :D?
Cevapla