Kaynana bana baya çektirdi kadın ruh hastası çıktı, hicbirseyi begenmiyordu ailem çok dedi bırak bunları sana kız mı yok ama bırakamadım kızda istediğim tipte değildi aşık olmustum sadece ondna vazgcemedim
Evlenmedim henüz ama evlilik sürecinde annemden yana kendim sıkıntı yaşarım net kız kardeşim evlilik aşamasında haziranda düğünü var annem tarafından çok sıkıntı cekti
Sizi anlıyorum, Uyumlanmak esas mesele. Her iki tarafın istekleri ve arzuları ve hissiyatları önemli. YouTubede evlilik uzmanları tarafından yapılan tavsiye ve öneriler var dinlemenizi öneririm🙏🏻
Mesela bende bir ara evlenmek istemiştim fakat şu sıralar yörüngemde değil çünkü o bıraktığım kişi aşırı ilgisizdi ve memur unvanlı bir eş adayı istiyordu.. bu iki sebepten ötürü çok sıkıntı cekmisligim var tabi tek taraf kusurlu olamaz bende de kusur vardır illaki. Ama o kişi bende korku bıraktı yetersizlik hissi bıraktı. Simdi yine dönüp dolaşıp geldik aynı yere yani "Uyumlanmak" asıl mesele 🙏🏻
Erkekler kadınlardan kadınlar erkeklerden şikayetçi o zaman en iyisi evlenmemek… zaten gördüğüm kadarıyla evlilik aşamasında iki tarafta masrafa sokmak ve sorun çıkarmak için uğraşıyor kimsenin derdi artık yuva kurmak değil
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
8
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hangi birini sayayım. En başta bir şeylerde ilgisiz davranması sıkıntıydı, orada bitirmeliydim de işte nişan attı demesinler diye sabredip belki düzelir diye olumlu düşünmeye çalıştım canım gibi. Ama sonra ne oldu? boşandım. Hep elalem ne der kafası yüzünden bazı şeylerde sıkıntı çekiyoruz.
Zaten elalem ne der veya kolu komşu ne der diye kaybetmiyor muyuz genelde toplum olarak. Bence bu saatten sonra sadece kendini ve geleceğini düşün senden ricam
İyiki çocuk yok o zaman diyebiliriz çünkü olan o yavruya olurdu maalesef. En azından kurtulmussun ondan bu güzel bir şey. Umarım bundan sonra ki hayatın hep mutlu , sağlıklı ve huzurlu olur inşallah 😊🙏
X per puanın varsa yaz istersen. Soruyu sorana sürekli bildirip gidip rahatsız olmaması için 😊 Şimdiden teşekkürler. Zaten uykum yok bari kafa dağıtmak güzel olacak bu saatte iki çift laflaşıp
Küçük yaşta yurt dışına gelen kayınbabanın adet nedir bilmem ayağına yatıp ne hediye, ne çeyiz, ne hadi hepsini geçtim, adam gelini evden almaya gelmedi ya la. Babam kayınbabamı öldürecek diye çok korktuk.
Eşimin beş parasız olmasıydı. Ama sen dikkatimi çekti. Aşık olup evlendiğin sana 2 çocuk veren kadın için yok tipim değil yok kafası böyle diyordunya. Dilerim aynısını yaşarsın. 🙏Hayat sana yaşattığını yaşatsın.
Genelde sıkıntı, - büyüklerin hoşnutsuzluğu - kolay kolay bir şey beğenememe fiyat-model sorunu - koşturmacanın yormasından dolayı en ufak problem yaratma - iki taraftan birinin baskın çıkma sorunu
Tek kelimeyle eski kaynanamla derim öyle böyle değil yuvam yıkıldı onun yüzünden bu hayatta en nefret ettiğim tek insan o dur kadın resmen ağzıma s*ctı bıraktı desem yeridir 😂😂
Evlenmek için okumak şart degilki bunu da nerden çıkardın. İmkan varsa evlenmek en iyisi dinimiz bu şekilde emrediyor. Önemli olan İlim ogrenmek, kadının yeri evidir eğer gerek yoksa kadın çalışmasın evinde otursun
En azindan dürüstsün ama söyle söylim sadece bir kac saniyelik Zevk icin cocuklarin annesini üzme her şey fizik değil bu devirde seni kullanip atan kadın çok olur onun için karına sadık kal gözlerini başka kadınlara körleştirmeye çalış derim gün olcak sende yaşlancaksın bedenın sarkcak güzelliğin gidicek sadece yoldaşın yanında olcak bunu hep gözünün önünde bulundur bide şöyle şey var karını ne kadar el üstünde tutarsan oda seni mutlu etmek için çabalicak bunu on hissettir olur mu
Ben ona hissetitriyorum herşeye yardım ederim, onu uzmemeye çalışırım değer veririm ama fizik işte sen istemez misin güzel bir fiziğe sahip ayricada ahlaklı uyumlu bir eş ile evlenmek. Benim tek sıkıntım fiziği. Kzilarda sağolsun öyle bir giyiniyorlarki akıl birakmiyorlar. Allah kitap bilen yok
Evet aşık oldum o zaman çünkü hiç sevgilim olmadı hiç bı kızla konusmamisim ve utangactim her şey fizik değil yani fiziği güzel olmayan birine aşık olabilirsin.
Ya en başından beri fizik istediğim bı fizik degildi zaten ama o zaman aşka sevgiye susamisim yokluk var hiç bı kızla konusmamisim ilkimdi o herşeyi onun ile yaşadım. O zaman o duygu çok hoştu sonradan hayalimdeki kadın olmadığı için ilişkiden zevk almamaya basladim dışardaki Seksi kızları görünce üzülmeye başladım. Kalçası yok boyu kısa saçı çok az garip
Tabiki ya ben evlenirken cinselliği dusunemdim zaten ama bir süre sonra cinsellikte önemli ömür boyu onun. İle yaşayacaksın cinsellik nasıl önemli olmaz.
Evet mecbur karımı seviyorum akıllı efendi iki çocuk var yani sırf fizik için evliliği sonlandıran ama o hayalimdeki kzilari görünce de üzülüyorum ayrıca teklifte alıyorum evliyim ama evlenmeden önce hiç denk gelemdi babam eve kilitledi salmazdi biryere çocuklukta sıkıntı var zaten
Eğer kendide isterse spor vb çeşitli aktiviteler var fizik için. Ayrıca o ahlaksız tekliflerle de ilgilenmeyin çünkü karaktere yakışan bişey değil. Karşılıklı sekilde olumlu yönde çabalarsınız baktınız yine olmuyor herkes ayrıldıktan sonra kendi hayatına bakar ama şu konumda evliliğinizi yakmayın geri dönüşü olmaz.
O halde ikinizde ilişkiyi canlandırmak adına çaba göstermelisiniz eşinize karşı bu rahatsız olduğunuz konuları kırıcı olmadan konuşabilirsiniz eşinize bu konuda destek olabilirsiniz aynı şekilde o da sizden memnun olup olmadığı konuları dile getirir bu zamanda hickimse için kurulu düzeni huzuru bozmaya degmez
Ya aslında benim istediğim gibi bı kızla evlenmem lazımdı eşimde diyor niye benle evlendin diye ama ben ona evlenmeden önce dedim hayalimdeki kadın değilsin ikimizde bunu bile bile evlendik