Babaannemle yaşadığım için her şeyime karışıyor, onu kırmadan istediğim gibi yaşayabilmenin bir yolu yok mu?

Arkadaşlar merhaba. Ben yaklaşık 15 yıldır babaannem ile birlikte yaşıyorum. Benim anne babam ayrı ve ikisi de sahip çıkmadı, beni ve kız kardeşimi babaannem ve halam büyüttü. Halam da evlendi gitti kız kardeşim de. Ben üniversite bitirdim geldim ve babannemle ikimiz yaşıyoruz. Arkadaşlar hiçbir şeyi kendi istediğim gibi yapamıyorum, hiçbir yere izni olmadan gidemiyorum, kız arkadaşımda kalmak istesem duygu sömürüsü yaparak beni eve getirtmeye çalışıyor. Şehir dışına gitmek istesem hasta numaraları yapıyor, istiyor ki hayatımı ona göre yapayım, düzenleyeyim. Kıyamadığımı da bildiğinden hep duygu sömürüsü yapıyor. Arkadaşlar babannemi kırmadan hayatımı da kendi istediğim gibi yaşayabilmenin bir yolu yok mu?
Babaannemle yaşadığım için her şeyime karışıyor, onu kırmadan istediğim gibi yaşayabilmenin bir yolu yok mu?
Cevapla