
23 - 29
30 - 35
40 - 49
Ne zaman hazır hissederse.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aklıma fıkra geldi. Çok uzundu kopyaladım 😂😂
95 yaşında yaşlı bir adam doğumhanenin kapısında beklemektedir.
Doğumhaneden çıkan doktor, yaşlı adama şöyle bir bakındıktan sonra sorar :
─ İçeride doğum yapan bayanın yakını mısınız?
Yaşlı adam cevap verir :
─ Evet, eşiyim ben onun.
Doktor şaşkınlıkla tekrar sorar :
─ Ama bayan 35 yaşında !
─ Emin misiniz eşi olduğunuza?
Yaşlı adam cevap verir :
─ Tamam işte, eşiyim ben.
─ Neden şaşırdınız?
─ Ben baba olamaz mıyım yani?
Yaşlı adamın sinirlendiğini gören doktor, ona sakin bir şekilde cevap verir :
─ Yoo, aklıma birden dedem geldi de.
Yaşlı adam sorar :
─ Ne olmuş dedenize?
Doktor cevap verir :
─ Kendisi avlanmayı çok severdi.
─ Sürekli ava çıkardı.
─ Fakat yaşlanınca artık zorlanmaya başladı.
─ Bir gün ava çıkacakken kendisini aman yapma dedeciğim, sen yaşlandın, ava gidemezsin diye uyardık.
─ Kendisi bizi dinlemedi, ısrar etti ve hazırlandı.
─ Ee, tabii yaşlılık, çıkarken tüfek yerine baston aldı eline.
─ Ben de kendisiyle birlikte gittim avlanmaya.
─ Ormanda epeyce bir yol yürüdükten sonra bir geyik gördük.
─ Dedim ya, dedem yaşlı.
─ Bastonu omzuna koydu, doğrulttu ve geyiğe bastonla ateş etti.
─ Geyik o anda vurulup yere düştü.
Bunu duyan yaşlı adam, doktorun lafını keserek itiraz eder :
─ Olur mu hiç öyle şey !
─ Başkası vurmuştur onu !
Doktor gülümseyerek yaşlı adama şöyle der :
─ Ben de onu demeye çalışıyorum işte.
─ Başkası vurmuştur
O doktorla tanışmayı isterdim😂😂😂
@onlyteenage bunu ben yazacaktım ya
Robert de Niro.. babaligini özel hayatını bilmem ama filmlerinde öylesine yaşayarak oynuyo ki rolünü..'Herkesin Keyfi Yerinde' diye bir filmine tesadüfen denk gelmisligim var.. Keşke o filmdeki adam benim babam olsaydı dedirtti bana.. içimi acıtan bir iki sahnesi oldu ki.. ağladım resmen hüngür hüngür..
Baba olmak için 25 yaş ideal bence. Ne daha sonra, ne de daha önce. Çünkü çok geç yaşta baba olunca da çocukla kuşak farkı gibi bazı sorunlar baş gösteriyor. Mesela bu adam abartmış. Çünkü dedelik yaşta baba olmak... Tuhaf bir duru₥
Cevap
59Cevap
Benim için aslında bu değişir yani ben sayılara bakmam ama bunun için bir sınır vardır. yani ben 35 veya 40 dan sonra kesinlikle çocuk istemem ve yapmam. Genel olarak, erkeklerin çoğu için ideal çocuk yapma yaşı 25-35 yaş arasıdır. Ancak, birçok erkek 40 yaşından sonra bile sağlıklı çocuklar sahibi olabilirler. Bununla birlikte, ileri yaşlarda çocuk yapmanın bazı riskleri de vardır. Örneğin, çocuklarda bazı sağlık sorunlarına veya gelişimsel bozukluklara neden olabilecek genetik mutasyonlar gibi riskler artabilir. bu yüzden de ben gençken çocuğum olsun isterdim tabi ki de burada eşimin de kararları ve düşünceleri benim için oldukça önemli oluyor.
Demek ki adamın hala çalışan yerleri var gadası
Babamın dedesi, köyde kıvrak zekası ve hazır cevaplığı ile meşhur biri imiş.
Babam artık dedesi iyice 70'i yarıladıktan sonra bir gün bayramda ''Dede ninem öleli çok oldu, sana bir karı almak lazım artık'' diye takılayım demiş (Köy yerinde evlenmeye böyle deniyor bana bakmayın)
Adam torununa biraz bakıp ''Ben elin oğlunu eğlendirmek için karı almam'' diyip geçmiş
Robert abimiz kimi eğlendiriyor acaba?
Johnny Depp daha çaptan düşmemişken James Franco'yu falan bayağı sevindirmişti genç karı sevdasına
79 yaşında baba olması 39 yaşının son dönemlerini yaşayan biri olarak umutlandırıcı 😂
Şakayı bir yana bırakarak bence en ideal evlilik yaşı 25-27 arası.
30’a kadar da baba olmaktır.
Yalnız şu an kendimi zihinsel , eğitici, yol gösterici olarak baba olmaya hazır hissediyorum.
Her ne kadar sorumluluk alıp zaman harcama konusu, emek konusu çekimser yapsa da yine de baba olma olgunluğuna hazırım.
Dede olacak yaşta baba olmak cidden gülünç. Her şeyin bir zamanı olmalı kesinlikle ve en fazla 45 yaşına kadar baba olmalı erkekler. Keyifli günler.
Bizim halleri gazeteye sarıp sihay poşete koyalım olur?
Nasılsın Funda beni hatırladın mı? Byexrian (kapattım o heabı)
Şaşırdım 😅😅😃şaka bir yana 85-90 yaş arası olmuş olanı da bildiğim (bildiğim bir bilim insanı) için bu şaşırtmadı ama 😊😅😃
Yazık babaya en çok ihtiyaç duyduğu yaşlada adam ya hayatta olmayacak ya da yerinden kaljamayacak. 25-35 arası ideal 45 sınır bence.
Reis 79 yaş çok erken değil mi ya? Biraz gençliğinin tadını çıkarsaydın 😂
30-35 aralığı iyidir kıvamlıdır
Bence baba olmak için en ideal yaş aralığı 30-35 arası Funda
Adamda karizma dahil her şey yerli yerindeimiş.
Ne zaman hazır hissederse. 79 yaşında baba olmasaydı iyiydi yine de 🙄
35 yaşından öncesi artık 20-21 e kadar olan yaş aralığı normaldir...
Dədə yaşında baba olmak bana saçma geliyor. 27-40 iyidir.
Genç olmak bence daha iyi ama varlıklı olunca önemli değil. Robert abimin bildiği vardır.
:)))))
cok inandirici degil ama cok severim kendisini :)
anali babali buyusun :)
yüsek yaşlarda baba olmak sorun zira geleceğini nasıl hazırlayacağız?
Nasipse, kısmetse, kendisine iyi bakmışsa, 100 yaşına kadar ihtimallere dahil diyorum 😄
Helal olsun DeNiro amcamıza. Umarım bu çocuğun da mürüvvetini görür.
30 yaş baba olmak için ideal çünkü erkekler geç olgunlasiyor lar
Matematikte yaş problemlerini aynı böyle çözüyordum.
vay dedem robert dedem 🥺 yaş 80’e bi adım ama iş bitmemiş demek ki 😂😂😂
Hay maşallah.
Bizde olsa moruk beceremez. Kesin boynuz yemiştir diye düşünülür 🤣
Müthiş.
Yalan mı 😊
Doğru valla.
Çocukla en fazla 20 yaş fark olmalı diye düşünüyorum. En son 38 iyidir, bu yaştan sonra bana göre baba olunmamalı.
Çocuğu erkek karnında taşımadığı için erkeği çok etkilemiyor ama küçük yaşlarda da baba olmamak gerekir
Saçmalık işte bu yani çocuk buna baba mı diyecek dede mi?
Çocuk en güzel yaşlarını babasız geçirecek. Çocuk yaparken ileriyi düşünmek lazım.
Höh be reis.. Sanırsın aşk çeşmesi.. Gerçi bu adam üresin bu adam zeki ve harika bir oyuncu.. Genleri çoğalsın dünyada :D
Kesin kadın gençtir ve kadın istemiştir robertin yaşı gitmiş artık
Ne zaman hazır hissederse ama 79 yaşında da olmasın yani
30-35 en uygunu bence, ne çok ileri ne de toy. Bu amcamız abartmış 😅
İmkan varsa 60 a kadar olunabilir. Bende cocuklari cok severim de iste tarla yok
Aklıma bir kısa hikaye geldi konuyla ilgili yaa😂😂
Duymussundur, " başkası vurmustur" hikayenin adı 😂
Tabanca ateş ediyor demekki. Yaş 79 ama iş bitmemiş
Vay be
Ne... varmış dedemde.
Benim dedemse 60'ında prostattan ameliyat olur.
bence çocuk robert de niroya mı benziyor yoksa şoför veya bahçıvana mı ona bakıp ona göre karar vermek lazım:))))
aha bahçıvan bacağından vurulmuş:)))))
bu idealliği aşmış adamın genler nasılsa çatır çatır napıyorsa ne yiyorsa artık.
Valla silahına güvenen o tetiği çeker ne diyelim bunun yaşı yeri zamanı olmaz djdjdjd
demek ki kalp krizine neden olmuyormuş her zman :D
79 değil tabii dhdhdh hazır hissettiğinde diyelim
En fazla 45 yaşa kadar bence olabilir.
Maksimum 45 bence
Çocuk babasını tanıyamayacak galiba.
30-35 diyorum ayrıca adama da helal olsun 😂
30-35 yas arası iyi bence.
Aaa Funda neredesin sen
Hesabım kapanmıştı yeni geldim
Ne zaman hazır hissederse ama 79 yaşında da olmasın yani
79 yaşında adamın bile seks hayatı var 25 yaşındayım benim yok 😂
Çocuk 10 yaşına gelmeden ölür
O yaşta baba olmak bence zalimce yarın ölse çocuk babasını bile tanımayacak ve ömrü boyunca babasız yaşayacak bir yaştan sonra çocuk sahibi olunmamalı
Erkek olmanın güzelliği işte..
35'ten sonra çocuk yapılmamalı
Robert abi hangi macunu kullanıyorsunuz acaba?
Hahahaha 79 yaşında ve iş bitmemiş tebrikss
En uygun yaş 30-35 arası.
O çocuk babasızlık çeker. :D
Vay tabanca hala sağlam demek ki 😂
30 35 ve sonrası daha uygun olur
İlk 11'i Kuruncaya kadar devam..
Hayalim 79 yaşında üremek
Dedemin hızlı zamanları.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?