AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
Ben onuda yapmıyorum, kutlayanda olmuyor kendime zamanyacili mesaj atıyorum boş hesaplardan filan
Valla benimde tek olacak kimse hatırlamaz aga 😂 4 ay var
Doğum günün kutlu olsun 💗🌸. Bende tek başıma kutladım fazla üzülme kendini.
Yıkılmadık ama ayakta da değiliz :D nice senelere.. Keyifli geceler..
Burdan bana öyle şeylere yıkılacak bir tip gibi gelmedin
Kalan yillarida arabada mumla gecirmezsin umarım 😂
Doğum günün kutlu olsun 🎈 pasta senden balon benden
Bencilsin! :P Gömmüşsün Eti Puf'u tek başına. :D
Doğum günün kutlu olsun 💐 herkes Doğum Günlerinde öyle hissediyor niye?
Kendi kendine yetiyosun daha ne olacak?
iyi ki doğmuşsun öyleyse 🥳🎂
Doğum gününüz kutlu olsun. En güzeli tek olması bence. Şahsen sevmiyorum kutlamaları
İyiki doğdun, Bütün yıl yanında olmamışlar belli ki doğum günündemi taktın
tek başına kutlama gücündeysen hala yıkılmadın ayaktasın demektir - happy birthday yıkık olmayan adam. 🕯️ üfle. (:
Ben hayatımda hiç doğum günümü kutlamadım bile kutlayan da olmadı
Ya bu yaştan sonra ne doğum günü hayat hergun bı şekilde içimizden geçiyor
Dogum gunu kutlamalarini sevmem ama yinede dogum gunun kutlu olsun gardaş
Benim doğum günüm de hatırlanmadı ve ben kutlamadım da...
Mutlu yıllar 🤗 yıkık değilsin kral kendine yetiyorsun işte daha nolsun
Yıkık değilsin
Konuşmak öğrenmeye yol açar ama deha'nın okulu yalnızlıktır
Kaliteli yanlizlik boş kalabalıktan iyidir
35 yaşına gelmiş daha yalnız yazamıyor üzücü
Yanliz degilim li
Kiiii
Yanlız değil yalın dan yalnız
Nereden vardın bu kanıya peki
Yakın arkadaşlarımdan biri Türkçe öğretmeni
Okan dikkat çekmek için boş yapma tipin kadar dikkat çekti
Hmm dur klavye hatası normalde bende kelime takıntıliyım iyi düştüm teşekkür ederim bu kusuru kabaca yüzüme vurduğun için bay okan
Dikkat çekmek gibi bir amacım yok ki boş yaparsam ne olur mesela sende de net bir maganda tipi var Emre
Tipin kadar konuş kanka magandayım ben üzülürsün
El hareketi yapıp ağzına sigara alınca kolpa da kapak fotosu yazısı olunca havalı bir şey mi olduğunu zannediyorsun zırto
Tehdit mi? Şimdiye kadar kaç cinayet işledin
Ya olm git yazma jsoshsj gece gece güldürme beni daha fazla
O bende huy ya böyle atar gider yapıp sonra iki rakı tokuşturup keyfin dibine vururuz kanka 🤣😂🤣😂🤣
Dikkat çekmeye çabalayan ağzı salya içinde istekli köpekler ile iletişim kurmuyorum üzgünüm sen başka barınağa bak
Neyse herkes kendi hayat perspektifinden bakarmış hayata akciğer 🫁 tomografisi çeksek her şey ortada zifir-i karanlık
Hoşt
Doğum günün kutlu olsun bu arada iyi varsın.
Birebir aynısını defalarca yaşadım öyle kalp kırıcı bir durum ki... Umarım gerçek dostlara sahip olabilirsin
Hayat neden acımıyor bize ya
Güzel kızların kız arkdası olmaz girl
Ay güzelliğin bedeli hayatım çirkin şansı yoktur çirkinliğin bedeli olmuyor onu da şans sanıyorlar kdşasmckosow 💅🏼💅🏼
Cesursun.. bazen yanlızlıklar hele özel günlerin yanlızlıgı, kalabalık sahte dostlardan daha huzur vericidir…
Bence çok güzel ben yerinde olsam browni alır üstüne de küçük mum 🕯koyardim tek basima kutlamayi cok isterdim bence cok ta güzel 😃
Doğum günün kutlu olsunn hiç yalnız hissetme yalnız kalmak da bazen gerekiyor bak şanslısın böyle bak
Yaa doğum günün kutlu olsun🤗🤗
Heyy
Heyyyyy
İstek at
Atiyim
@emreJ sana mı dedi acaba?😅
@Cielos
İstemiyorsan atma boş ver
Mutlu yillar en guzel dogum gunun kendinle olsun :)
Ben kutlarım neredesin? Ama sende benimkini kutla bende yıkık olacağım yoksa😔
doğum günun kutlu olsun hep mutlu ol ayrıca yıkikta degilsin..
Ben para çekmek için iş bankasina giriş yaptığımda iş bankasi kutaldi ben bile sasrdm
İnsan kendisiylede kalıp eğlenebilmeli sakın öyle düşünme
21 senedir tek basima kutluyorum zarari yok yarari var
Gecmis doğum günun kutlu olsun ben hic kutalmiyorum onemli bir gun degil bence o kadarda zaten bir zaman sonra ya kutlayacaklar ya hic kutlamayacaklar bir onemi varmiki
Mutlu yıllaar. Anneme arkadaslarimla kutluycaz diyip yalniz pasta alip yemisligim cok
çoğu insan kutlamıyor bile sen yanlız kutlamışsın yiine
Yaaaa bence tam tersi hiç kimse seni yıkamaz Eşsiz bir doğum günü olmuş Mutlu yıllar 🎈
Allah başka dert vermesin birader ne olmuş yani benim doğum günümü sanki kutladılar mı boş ver anı yaşa
Ben bir sürü kisi gelecekmiş gibi masa ve oda süsleyip bide üstüne pasta yaptırtıp kutladım pastayı 1 hafta yedim öyle bitti hsjssjsjsj
Benimde kimse kutlamadı hatta bılıyolardı dogum gunum oldugunu “bende dedım buyuduk artık gerek yok boyle seylere yanıı tek derdım bu olsun
İyiki doğdun bu arada ✨
Dogum günün kutlu olsun
Çağırmadın halla halla
Ula erkek adamsın girdiğin triplere bak
Evet. Ama yalnız değilsin.
kendin sorup hakaret etmişin gerçekçi ol
takılmaaaa yalnızlık güzeldir
Değilsin iyi ki doğdun
Kıyamam, şu erkek beklentilerinizi kenara bıraksanız olmaz mı
Doğum günün kutlu olsun☀️
Değilsin bazen sadece yanlızlık insana iyi gelir
çok da abartmamak lazım
iyi ki doğdun
Ben unutuyorum kutlamayı bence değilsin 🙂
Hayırlısı buymuş, nice yaşlara 🙂
Ben de geliyim beraber kutlayalım🎂
doğum günün kutlu olsun. Şaka maka ben de tekim hep o günlerde
Nice güzel yılların olsunnnn❣️❣️❣️
Doğum günün kutlu olsun🎂👑
Değilsin tabii ki mutlu yılların olsun
Yıkık değilsin adamsın
Birazcık ama ayağa kalkarsın
Doğum günün kutlu olsun kardeşim..
Benimkini ben bile kutlamadim
Doğum günün kutlu olsun 🎂🎁
Belli bir yaştan sonra yalnız kalıyoruz