Doğum gününü yıkık geçiren tek benmiyim?

Sanaldan bi kaç arkadaşım kutladı ve ailem. bugün doğum günüm ama hiçmutlu değilim gerçekteki arkadaşlarımla aram bozuldu kutlamasınlarda zaten gerek. Yok yeni başlangıçlar yapıcam hem maddi. hem manevî bana şans dileyin
Doğum gününü yıkık geçiren tek benmiyim?
Cevapla