Kur'an-ı Kerim sizce neden çok eleştirilen bir kitaptır?

arkadaşlar insanlar Yüce ALLAH'ın kitabı Kuran-ı Kerim'i neden bu kadar çok eleştiriyorlar ya da inanmamak için neden bu kadar ısrarcılar ALLAH-U TEALA sanki kalplerinin gözünü kapatmış gibi hiçbir şeye inanmayan bir topluluk var bu topluluk tamamen dünya derdine düşmüş fakat Peygamber Efendimiz hem dünya için hem de ahiret için çalışın diyor sizce biz aciz kullar değil miyiz ya da anlık bir olayın bile bizi öldüreceğinin farkında değil miyiz nedense ben kendimi çok aciz hissediyorum sizde de böyle olmuyor mu bize ruhundan üfleyip merhamet eden ALLAH-U TEALA değil mi düşünsenize bize ruhundan üflüyor ve daha sonra yaratılıyoruz ve Dünyaya geliyoruz fakat maalesef ki birçok insan ALLAH'ın varlığından haberdar değilmiş gibi yaşıyor veya ALLAH'a inanmıyor sürekli eleştiriyorlar peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz

Kur'an-ı Kerim sizce neden çok eleştirilen bir kitaptır?
Cevapla