Sonuçta ikisinide de cok severiz Soru çok basit Allah ikisinide başımızdan eksik etmesin yani ama vardır illaki babaci anneci olanlar görelim bakalım kimler hangisini seviyorsunuz Ben anneciyim 😃
Yani :D Anneme anlattığım hayatımda olan konuları babama anlatamam mesela biraz sert bir adamdır ama özünde iyidir Annem ise çok farklı sıcakkanlı ve arkadaş gibi benim en güzel sırdaşım
İkisi de zamanında beni çok dolduruşa getirip kindar biri haline getirdi şimdi ise melekmiş gibi davranıyorlar :D ben hala içi kötülükle dolu olan biri olarak kaldım onlar ise beni kendileri bu hale getirmemiş gibi davranıyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hiç birini sevmiyorum ben
Olmadı şimdi varken öyledir Allah yokluğunu göstermesin ozaman sevgini anlarsin
Tövbe de be
Annemi tabiki ama babamı da çok seviyorum yine de her bir şeyin önüne annem geçer 🥰
Anneci seni bizde aynıyız ama evlenince anaci olunca niye tepki göruyoruz ki🤣
Bilmem ne tepkisi görüyonuz ki anlamadım anneyi seviyorsunuz diye mi şaka mı
İki taraftan anneyi secince mesela 🤣
Zaten anneyi sevmeyen başka birini sevemez annesine saygısı sevgisi olmayan bir erkek benim eşim olamaz
Bak ya evlenijce değişmesin bu düşüncen ama 😆
Evliyim 🤗
Kendi annesine sevgisi saygısı yoksa hiç bir kişiye olmaz
Ve kocam anneci deme bak sakın yoksa senin bir incelenmen lazım yoksa 🤣
Yok öyle çok aneci değil ama mecbur anneye sevgi saygısini çok daha fazla olsun çok daha fazla sevindirsin diye yoldayım ve çok daha saygılı artık
Çok anneci mi var bu işin anneci annecidir 😃
Annemi
Ama tabi ki babamı da çok seviyorum
İkisi de çok fedakar.
İkiside sevilir ama birini bir tik daha çoktur annecisin 😃
Evet anneciyim :D
Bende anneciyim 😃yani biraz babam anlasamiyorum iyi birisi de
Yani :D
Anneme anlattığım hayatımda olan konuları babama anlatamam mesela biraz sert bir adamdır ama özünde iyidir
Annem ise çok farklı sıcakkanlı ve arkadaş gibi benim en güzel sırdaşım
Babalar öyledir sert görünür ama yufka yureklidir 😃
Anneme canımı veririm ama babam bir başka. Ben de onun için farklıyım biliyorum. Aramızda değişik bir bağ var babamla
Anneci diyebiliriz tabi bağ vardır illaki 😃
Annem duyarsa çok kızar ama babamı daha cok seviyorum diyebilirim 🤫😄
Tamam sessiz o sır bende kimse duyamaz 😆annecim annecim bak kızın ne diyor babaciymis benden duymuş olmayasın kuşlar söyledi
Annem seçeneğini seçtim, annemin yeri kalbimde bambaska diye ama vallahi eşit 💙 Canım annem, canım babam 💙 Allah onları hep korusun🤲
Merhaba😊
Öncelikle tabiiki Annemi seçerim 1 kız olarak.
Birde bazi Anneler çocuklarına babalara göre çok fedakar ve sahiplenici olurlar😊
Evet ama bazen kızlar babaci da olur o biraz sanırım ufakken
Aynen😊😊
Büyüyünce anneci olmaya devam eder
İkisinden de şu an nefret ediyorum :D
Hayda o nasl cevap neden
Bazı davranışları sinir ediyor beni
Mesela
İkisi de zamanında beni çok dolduruşa getirip kindar biri haline getirdi şimdi ise melekmiş gibi davranıyorlar :D ben hala içi kötülükle dolu olan biri olarak kaldım onlar ise beni kendileri bu hale getirmemiş gibi davranıyorlar
Senin içinde öyle biri barsa onlar napsin 🤣
Yok be melek gibi kızdım ben :D
Bizde yedik ya hani 🤣😆melekler öldü şeytanlar kaldı
İkisini de eşit derecede
Vardır illaki biri bir tik onde
Yoktur. Sevgiyi eşit dağıttım onlara. Demek ki eşit derecede sevmişler beni
Anladım
ikisinide eşit seviyom
Ya tamam ama eşit değildir illaki
Annemi
Anneci bir kiz
Hiçbirini.
Tamam
Babamı.
Babaci bir miz
Babamı
Vay babaci sende benim soruları mi takip ediyorsun he 🤪🤣
Denk geliyor 😂
Hadi canım sende hep ben denk geliyorum noyeyse 🤣
İnanma kimse kimseyi inandircak degilim zorla
Ya takılıyorum sende 😃
İlginc
İlginç olan hangisi ki senin sorularımı takip oluşun mi yoksa benim gıcık oluşum. mu😃
Sen
Evet ben ilginç aynıyız 😃