Erkekler kendisinden üstün olan kadından neden korkar?

Özellikle bizim ülkemizde üstün nitelikli kadınlara neden öncelik tanınmıyor. Neden böyle? Neden her konuda başarılı kadınlar toplum tarafından alaşşağı ediliyor birileri bunu bana izahat edebilir mi? Oysaki zeki yaratıcı kadınlara heryerde hertürlü ihtiyaç varken bu çekememezlik niye ülkemiz zaten sırf bu yüzden 3. sınıf toplum olmaktan birtürlü paçasını kurtaramıyor. Zeki yaratıcı ayrıca çok güzel ve başarılı oluduğu için sırf buyüzden maalesef çoğu kişinin gıcık olduğu başka bir perspektifte sahip olan o mükemmel fakat birtürlü fırsat tanınmayan eli kolu bağlı kadınlar iş hayatında hak ettiği yerini alsada bizde bu içinde bulunduğumuz bu garabetten cehaletten sefaletten kurtulabilsek. Anlayan anladı ne demek isteğimi dahada anlatmaya gerek yok. “Kadınlar olmasaydı paranında bir değeri olmazdı” bu sözü de unutmayalım. Yoksa bizimde kadınlarını köle haline getirmiş ve hiçbir hak tanınmayan rezalet içinde o Arap ülkelerinden ne farkımız olur ki!

www.facebook.com/.../913572219869903
Güncellemeler
+1 yıl
Doğruluk yürekten gelen sözdür; çoğunun doğruları söylemeye yüreği dayanamaz.
Güncellemeler
+1 yıl
Bunca yıllık yaşamımdan bir tek şunu öğrendim... Şu reçeteyi; mutlu olmadığın ortamdan kaç git. Bunun için de güçlü ol, kendi kendine yet.
Erkekler kendisinden üstün olan kadından neden korkar?
Cevapla