Tamamen kendi istegiyle kapanan var mi?

Ben bir döneme kadar hep öyle sandım ama kendi isteğimle değildi.

Daha 9 10 yaşında iken baslamislardi bu yıl son daha şort giyemezsin , dar pantolon giyemezsin. Çok ağlattılar evin kapısından sırf pantolonum dar ya da biraz kısa diye çıkamadığımı bilirdim. Yaz geldi mi benim kabusum geldi demekti. Annem zebellah gibi dibimde durur "o bize yakışmaz, o bizim ölçümüze uymaz" diyerek beni müşterilerin ve çalışanların yanında rezil ederdi. Yeter çıkalım almayacağım diye isyan ederdim. Belli yasa gelince (15-16) baban artık kapanmani istiyor, baban artık pantolon giymesin diyor, baban artık senden utanıyor , kardesin bile kapansin artik diyor vs vs diye diye hiç gorusmedigimiz komşumuz bile arayıp "ya sizin kız hala kapanmadı mi abooo" diye diye kapandım... kendim istedim sandim, hiii kendim istedim evet 🙂🤔

Kadınlara bu kadar eziyet çektiren , 13 yasinda regl olduysa o yaşta kapanmasını kendini erkeklerden gizlemesini emreden bir Tanrı... Bana garip geliyor, size gelmiyor mu?

Tamamen kendi istegiyle kapanan var mi?
Cevapla