Kocamın soyadını kullanmak istemiyorum diye benimle kavga ediyor. Kim haklı sizce?

Yeni yasa çıktı kadınlar sadece kendi soyadını kullanabilir. Bende iki soy isim vardı. Karar aldım kendi soy adımı kullanmaya. onunkini sildirmeye. Kavga ettik. Bu benim yasal hakkım ya siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
+1 yıl
Eşim karar senin ama ben çok isterim ikisini de kullanmaya devam etmeni. Herkes öyle alıştı sende dedi bende düşüneyüm dedim
Kocamın soyadını kullanmak istemiyorum diye benimle kavga ediyor. Kim haklı sizce?
Cevapla