Karşı cinsle sosyalleşmek kötü bir şey mi?

Oyun oynarken arkadaşlarımla konuşuyorum ve konuşurkende yalnız olmadığımı ailemden başka insanlarla birlikte olmak mutlu ediyor. Annem ne zaman oyunda bi arkadaşla konuştuğumu duysa bana kızıyor ve konuştuğum kişinin erkek olup olmaması hiç önemli değil. Yani birisiyle konuşuyorsam kesin erkektir yargısıyla yaklaşıyor, belki ben kız arkadaşlarımla oyunda takılıyorum ve dinlemeden yargılı konuşması beni çileden çıkartıyor ama kendisi 20 yıl önceki sevgilisiyle konuşuyor ve benim konuştuğum kişi sevgilim bile değil sadece oyun arkadaşım. Bu geri kafalılıktan ne zaman kurtulurum tahminen?
Karşı cinsle sosyalleşmek kötü bir şey mi?
Cevapla