LGBT bireylerinin sürekli hedef alınmasından çok rahatsızım. Mutlu musunuz?

Ya arkadaşlar bir arkadaşım var bırakın eşcinsel olduğunu söylemeyi resmen insan içine çıkamıyor. Yanımızda bir kez dahi bu konu açılmadı ama gerçekten çok fazla acı çekiyor. Çocukluğunda da sürekli dışlanmış, şiddet görmüş. Bu insanlar böyle doğarken hayatın bu denli acımasız olması hiç adil değil. Yalnızlığa, saldırıya, dışlanmaya, işsizliğe mahkum edildiğinizi düşünün ve enpati kurun. Empati kuramıyorsanız da size diyecek hiçbir şeyim yok. Sesinizi kesin.

Güncellemeler
+1 yıl
Nefrete inat yaşasın hayat! Arkadaşlar istediğiniz kadar olumsuz düşünün bu mücadele devam edecek. Yapılan şeyler haksızlık ve gerçeklerden kaçamazsınız.
LGBT bireylerinin sürekli hedef alınmasından çok rahatsızım. Mutlu musunuz?
Cevapla