Kalabalık bir arkadaş çevren mi vardır yoksa epey seçici olan mısın? 


Çevrem yok maalesef yani arkadaşım çok olmadı bu zamana kadar eskidne işte sadece kuzenlerim vardı kemik tayfa olarak takılırdık 3 kişi. ama son yıllarda gerçek hayatta pek arkadaş edinmiyorum sadece sosyal medyada oluyor onlarla da henüz buluşmadım zaten. çok çevre olmasını da sevmem ne kadar az arkadaş olursa ne kadar az dost olursa benim için daha güzel
Az ama sağlam, elhamdülillah.
Belki de ben kendimi kandırıyorumdur. Bilemedim aslında şimdi ama az yani, kalabalık değildir. Olmasın da zaten. Olanlar yeter. Ailem ve tek bir dostum diyebileceğim insan. Bir de girerse eğer nasip olursa, hayırlı bir bey.
Kimse yok, yalnızlığımdan keyif alıyorum. Ya da kendimi ustaca kandırıyorum bilmiyorum.
Teşekkür ederimm
Rica ederiim.🎈✨
Pirinçte taş ayıklar gibi seçiyorum. Az insan ve öz olması benim için daha önemli.
Teşekkürler
Rica ederim.🎈
Cevap
31Cevap
Fenomen olmuşsun hayırlı olsun. Çevrem kalabalıktır.
Teşekkür ederiiğm.🫠✨
Kalabalık çevreyi Zaten ben kendim tercih etmiyorum. Her zaman az insan çok huzur mantığı ile hareket ederim.
Az olunca sağlam olduğunu düşündüren ne acaba insanlara
Daha seçici davranmak bir şeyleri az çok garanti altına alıyor bence. Çok seçip sağlam seçen insanlara helal olsunlarımı yolluyorum.🫴
Kalabalık ama iş müşteri vs bakımından özel hayatım az
az ama çok sağlamdır
gereksiz kalabalıklardan kurtuldum
Az ve sağlam. Kapı gibi 1dostun olsun dünya karşına dursun.
Gereksiz bir kalabalık mevcut bu ara :D tek tek ayıklıcam bi ara
Kalabalık değil, kaliteli az ama öz insan severim
Kaliteli insanlarla arkadaşlık ederim
Az ama sağlam değil. Hepsi çıkarcı, hepsi güvensiz.
Kalabalık ancak görüştüğüm az esnaf işi nihayetinde hahah
Fazla kalabalık bazen iyi ki varlar diyorum bazen de kaçacak yer arıyorum..
Kalabalık arkadaş çevrem olsa da kaliteli kişilerden oluşuyor.
Az ama sağlam olduğunu düşündüğüm insanlar var fakat hepimiz insanız sağlamlığımız bir yere kadar
Tek dost , 7 kardeş mükemmel kadro
Oo daha nooğlsun zaten fjfj
Kimseyi istenmiyorum bulundurmuyorum tek daha iyi, kafa rahat
Az ama sağlam. Kuru kalabalık sevmem
Çevresi olmayan biriyim.
Çok kalabalık 😤
ailem dışında kimse yok
Kalabalıktır seçmiuorum peşime takılıyolar
Az ama sağlam. Herkesi hayatıma almam
Tek kişilik dev kadro
Valla sağlam olan benim kimseye gerek yok
az ama sağlam çevrem
kalabalığı sevmem
Az ama sağlam değil yanlızım demek daha doğru olur
Çok az ama sağlam sadece kendim
Az ama sağlamdır kalabalık sevmem ben
Az insan huzur demektir
Az kişi vardır.. Sağlam mı, görecez zamanla..
Hic yokk savdim hepsini
Az sağlam değil 😂🤦🏻♂️
Çevrem yok
Az ve öz
Tek tabanca takılıyorum.
Azdır
Fazla az
Az ve oz
Az ama saglam
Az ve sağlam
Az ama sağlamdır
Az ve sağlam
Az ama öz
Azdır
Az..
Hiç biri
Az ama sağlam
Kalabalık ama sağlam desem …
para mı yedikleri icin sg cektim
Bek galaba
Çevrem yok
kalabalık
Hiç Yok ☹️
Kimse yoktur yani
az ama sağlam
Az ama sağlam
az ve öz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?