Zorbalıklara, dışlanmalara dayanamıyorum çok üzülüyorum ölmek istiyorum artık bıktım ne yapacağım?

Hayatım boyunca hep zorbaliğa uğradım. Ailem, öğretmenlerim, yaşıtlarım fiziksel olsun pskolojikmen olsun her türlü zorbalığı gördüm. Sırf matematik yapamıyorum diye öğretmenim bana aptal kafasız diyordu ailemi manipüle ediyordu ailemde bana sürekli sen aptalsın sen beceriksiz senden bir b*k olmaz deyip durdu ve ben bu şekilde büyüdüğüm için aptal olduğumu kabullendim ve aptal gibi davranıyorum. Aptal gibi davrandiğim için de yaşıtlarım beni disliyor lise son sınıfım bu arada. Bir arkadaşımın videosunun altına espri yazmistim komik ya da değil hemen yorumumun altına eski sınıf arkadaşım olan bir çocuk ve iki erkek daha "tamam" yazmışlar. Size ne yani size mi yorum yaptım uzun süre sonra tekrar dışlandiğimi aptal olduğumu hatırladım eğer çok güzel bi kız olsam dislanmazdim bıktım artık ya yeter canım, beceriksiz olmaktan bıktım ama böyle alistim böyle yetistirildim matematik yapamadığı için hayati boyunca çöp muamelesi gören bi aptalim
Zorbalıklara, dışlanmalara dayanamıyorum çok üzülüyorum ölmek istiyorum artık bıktım ne yapacağım?
Cevapla