Dış görünüşe iltifat alınca teşekkür etmek saçma değil mi?

Yani sonuçta kendim seçmedim, kendim kazanmadım kendi ırkımı, cinsiyetimi seçemediğim gibi ( Belki nezaketen deniliyor bilmiyorum) Kendi karakterinin getirdiği davranışa alsak ona edilir sonuçta kendi elimde olan bir şey bu benim.

Şahsen ben saçma buluyorum. Akıl akıldan üstündür neden teşekkür ediyoruz? 🙄 Bu sanki Türk olduğun için harikasın gibi bir şey.

Dış görünüşe iltifat alınca teşekkür etmek saçma değil mi?
Dış görünüşe iltifat alınca teşekkür etmek saçma değil mi?
Cevapla