İnsanların bu kadar acımasız olması Kalbimi parçalıyor?

Bir yanlış yaptığımda üstüme bu kadar gelinmesi ama kendileri yanlış yaptığında neyse önemli değil psikolojisinde olmaları beni aşırı rahatsız ediyor yeni bi iş alanına girdim ve insanlar bana anlayışlı değiller küsur arıyorlar resmen önceleri böyle değildi ama stres yapmaya başladım ve ben stres yapınca mala bağlıyorum beynim duruyor. İşe odaklanmıyorum bu sefer her şey daha kötüye gidiyor. Ben canım mıyım acaba diye düşünmeye başladım. Ama bunu da biliyorum ki durduk yere düşünmüyorum insanlar kötü davranıyor ve içerliyorum yengeç burcu olduğum için mi aşırı mı hasssasım bilmiyorum bana kötü davranılması kötü hissettiriyor. Keşke yanlış yapınca gülüp geçebilen birisi olsaydım…
İnsanların bu kadar acımasız olması Kalbimi parçalıyor?
Cevapla