Kadın
Erkek
İkiside zordur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlar genellikle erkeklerden daha fazla ayrımcılık, cinsiyet eşitsizliği, taciz ve şiddetle karşı karşıya kalabilirler. Ayrıca, kadınlar geleneksel olarak ev işleri ve çocuk bakımı gibi ev işleri konusunda daha fazla sorumluluk taşıma eğilimindedirler.
Öte yandan, erkekler de kendilerine özgü zorluklarla karşılaşabilirler. Toplumda baskı ve erkeklik algısı nedeniyle, erkeklerin de duygusal zorluklar yaşama, duygularını ifade etme ve sağlık sorunları hakkında konuşma gibi konularda sorunlar yaşayabilirler. Ayrıca, erkeklerin çoğunlukla iş dünyasında daha fazla temsil edildiği ve yüksek pozisyonlara daha kolay yükseldiği bir gerçektir.
Erkek olmak daha zor.. çünkü kadına kimse evine niye bakmadın niye çalışıp para kazanmadin senin yüzünden yuva yıkılacak gibi söylemler de bulunmaz. Erkeğin sırtındaki yük daha fazladır. Kadın çalışsa da çalışmasa da evin bütün sorumluluğunu erkeğe yükler toplum.
Genel olarak dünyada kadın olmak zordur ama evlilikte bence erkek olmak zordur. Kadınlar evlilikte düzeni yönetebilir hatta erkeklerden iyi yönetir ama bir erkek bir kadını asla yönetemez :D
Cevap
0Cevap
Ben kalarak biz olabilmek lazım kim bencilse karşı tarafa zordur
Türkiye'de bu sapıklık varken, kadın.
İkiside kolaydır doğru eş var ise
Kadın. Beklenti çok.
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?