23 yaşındayım işte bazen beni bilip tanıdıkla haber gönderip gelelim, gelicez diyen var ama istemiyorum. Bazen babamın kulağına da gidiyor bana dediği şey"iste biz bugün varız yarın yokuz ölüp gidicez her anne baba çocuğunun evlendiği görmek ister"falan diyor. Onlar sırf benim evliligimi görecek diye bende istemediğim birine evet mi diyeceğim? İlişkilerde bile içime sinmeyen bazi şeyler olurken evlilik gibi bir şeyin sorumluluğuna girmek bana saçma geliyor. Hem yaşımda küçük daha. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizin için evlilik yaşı kaç olmalı? Durup durup bana"at beslenirken kız istenirken","bugün gelen gelir yarin gelmezler"diyorlar evde kalırsın gibisinden böyle saçma düşüncelerle boğusup duruyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de 23 yaşındayım önlisans paramedik mezunuyum 3 yıldır atanamadım bu süreçte evde işsiz durmak cidden psikolojik olarak berbat bir durum hayatım boyunca ilişki konularından hep uzak durdum mesleğim olsun kendi ayaklarımın üzerinde durabileceğim bir mevkiye sahip olmak için hep derslere odaklandım o yüzden hiç flört vb bir durum yaşamadım şimdi ise hemşirelik okuyorum malum dersler online evdeyim aile baskısı belli bir süreden sonra kendini yük olarak görmeye dönüşüyor öyle aşırı derecede güzel biri değilim kardeşim bazen abla ben senin evleneceğini hiç düşünemiyorum aynen deyip gülüyorum ama içimde ise fırtınalar kopuyor, annem bir yandan şunun kızı atandı, şunun kızı evlendi demeleri senin bir görücü bile gelmedi demesi cidden seni çok iyi anlıyorum kendimi ne kadar bu sözleri takmıyorum desem de ne yazık ki kafamda fırtınalar kopuyor, her gün Allah'a dua ediyorum bu baskıdan dolayı sevmediğim bir insanla sırf ailemin sözlerinden kurtulmak için önüme gelen biri ile evlenmem ek veya yanlış bir şey yapmamak için kendimle büyük bir savaş veriyorum
018 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 evet 😂
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 sınav mı, bölüm mü?
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 kolay yaa 3. Sınıfım şu an adam akıllı çalışırsan yaparsın,, sende mi paramedik
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 bak kardeşim öyle bir şeyi hiç yapma adam akıllı yksye hazırlan bu yıl olmadıysa gelecek yıl ama dgs'yi düşünme gereksiz yere sınav stresi yaratma ben mecbur olmasam hemşirelik okumadım bizim bölüm yüksek kapatıyor diye sırf ailemin baskısından uzak durmak için ilk yılımda önlisans okudum sana bir abla tavsiyesi hiç bir şey için geç değil ayt'ye ağırlık ver ebelik de hemşirelik gibi çoğu ebeler doğumhane yüzü bile görmemiştir atanınca ataması da hemşirelikten daha iyi şimdilik hemşirelik alımları iyi sonraki yıllarda ne olur büyük ihtimalle epey bir yığılma olur bu seferde atanma için çalışıp didin
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 rica ederim, hakkında hayırlısı
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 estağfurullah çalıştığın kuruma ve yere bağlı kurumun döner sermayesi ve örneğin Urfa ve bodrum da çalışan iki ebenin maaşı bir değil urfada daha çok alırsın, hemşirelik ve ebeliğin maaş olarak pek bir farkı yok bildiğim kadarıyla
Cevap sahibi+1 yıl@Golden_0 rica ederim ne demek 😊
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
+1 yılOnların zamanında bu yaşta bekarsan geç bile kaldın demekti, şimdiyse bu yaş hayatım yeni başlıyor yaşı. Yani çok haklısın ve aklına girmelerine izin verme. Hayatını istediğin gibi yaşamaya bak çünkü sana direttikleri tercihlerin sonucunu onlar değil sen yaşayacaksın haliyle bu konuda söz hakkı onların değil senin.
Ailen hangi dilden anlıyorsa (konuşmak, bağırıp çağırmak, ağlamak, ültimatom vermek, susmak vs.) bir şekilde bu konudaki fikrini ve hislerini anlamalarını sağla. Yoksa düşünsene onların lafına uyup evlendikten 1 yıl veya 5 gün sonra hayatımın aşkı dediğin kişiyle tanışsan?00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı. Bu hayat senin hayatın değil mi? Lütfen aileni dinleme. Hem istediğin kişiyi bulmak hem de onun gerçek karakterini görüp, hayatını birleştirmek için güvenmek için zamanın olduğunu hatırla. Ailen senin hayatından göçüp gidecek ve geriye sen kalacaksın. Onların dağıttığını sen toplamak zorunda kalmak istemiyorsan, dinleme. Kendine ve geleceğine iyi geleni yapmak için çabala.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bence hayata erken baslamak ıyıdır kız ama karar senin bence evlilik yası icin bayanlarda 21 az ama neyse 23 iyi 25 hadi ok 27 de maks. zorlasak. tabi kendini hazır hissediyorsan yapcan. bir kocan olcak koca idare etmek bi sanattır. sorumlulukların olcak. ama oyle öcü de değil yani kafandaki düşünceleri tahmin ediyorum popüler kültür malum. kızım diye illa biirinin koynuna mı girim. geleceğim bumu yani evlenmekmi. kızlar sadece seks mi yani ask nerde vs. kafana yatıyorsa denersin yani. neticede birine hatun olcan bugun olmadı ilerde.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
44Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende 23 yaşındayım ve 2.5 yıllık ciddi bir ilişkim var. Akrabalarım bana ne zaman evleneceksin diye sorduklarında bile annem benden önce davranıp daha okulu var önce okulu bitsin diyor. Bana göre de bu yaşlar erken çünkü kendimde bir evin geçimini üstlenecek (ev işleri, ilerleyen dönemlerde çocuk) olgunlukta henüz olduğumu düşünmüyorum. 1 2 sene daha beklemek mantıklı geliyor. Eğer sizin de benim gibi okulunuz, gerçekleştirmek istediğiniz bir kariyer vs varsa bunu öne sürün, daha hazır olmadığınızı da ailenize söyleyin. Eğer evde duruyor olmanızdan rahatsızlarsa da bir işe girin en azından ailenizi görmez ve yük olmazsınız ama ne olursa olsun hazır olmadan, karşınızdaki kişiden emin olmadan evlenmeyin. Herkes evlenmek zorunda diye de bir şey yok. Kendi hayatınızı kurun🙂
25 Yorumla
Soran+1 yılEvet kesinlikle senin gibi düşünüyorum. Bu aralar iş arıyorum bakalım bulursam evden de uzak olunca daha rahat olurum belki.
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle... Bir bahanen olsun ama ailenin de erkenden evlendirmek istemesi bana tuhaf geldi açıkçası, özel değilse bir sebebi var mı?
Soran+1 yılOnlar yaşarken evlenmem gerektiğini düşünüyorlar her anne baba görmek istermiş çocuğunun evlendiğini. Tek sebep bu ve hiçbir geçerliliği yok
Cevap sahibi+1 yılE daha ölmüyorlar ya! Onlar görecek diye senin niye başın yanıyor? Hey Allahım, Allah yardımcın olsun ❤️
Soran+1 yılGel de anlat işte. Tesekkür ederim🩷
Gizli Üye(30-35)+1 yılAilen istedi diye evlenmek zorunda değilsin tabii ki
Aynen yarın öbür gün göçüp gideceklerde
Sen Kalıcı mısın Allah korusun belki onlardan önce sen gideceksin yolda giderken kiminle ne yapacağı değil
Kimin ne olacağı olmuyor
Yani ookuup çalış
kendi ayaklarının üstünde durur ailenin dedikleriçok saçma
Ve yaşın daha küçük
Benim de ailem ne zaman evleneceksin evlenmeyi düşünüyor musun diyerekten
Beni evlenmeye itti ben de kafama göre birini buldum evlendim Ben şimdi de sürünüyorum
Seni evlendirmeyi düşüneceklerine seni bir meslek sahibi yapmayı düşünsünler
Bu kız yarın öbür gün ayakta nasil durur düşüneceklerine evlendirmeyi düşünüyorlar ya10 Yorumla
+1 yılAilen com yobaz insanlarmis o sozlerimi benim ailem söylese soylettirmem nsns takma bence okuyo musun okumuyosan da çalis ve kendi ayaklarinin uzerinde dur valla bu ulkede yaşamak cok zor of
13 Yorumla- +1 yıl
Evde kalmak kadar afedersinde mal bi cumle yok bu ne be cürümus sebze muamelesi resmen bu cahil cuhela toplumda sen nasil istiyosan oyle davran ama ezdirme kendini ya
Soran+1 yılÇok haklısın ama geri kafalı insanlara bunu anlatmak çok zor aynen diyip geçiyorum artık
- +1 yıl
Anlayabiliyorum seni aile cok onemli sevgiliymis eşmiş bulunuyoda ailesi insan secemiyo keşke bilinci insanlae olsa herkes baski yapmasa egitimjne destek verse iş bulsalar sana ne guzel olur aslinfa da iste
+1 yılBizimkilerde istiyordu işte üstüne birde annemin arkadasinin oğlu evlendi ama sırf erken evlensin yuvasini kursun felan ayağına evlendirdiler görücü usulüyle sonra annem hep buna dertleniyordu benim oğlum evlenemiyecek gibisine sonra işte geçen çocuğun boşanma haberini aldi evlendikten 7-8 ay sonra o gunden beri hiç evlilik muhabbeti felan yapmiyorlar 😁😁
10 Yorumla
+1 yılÇok ilginç...
Yaşım 24 bana akrabadan veya tanıdıklardan olsun evlilik amaçlı gelenleri babam kavga gürültüyle kovuyor. Babanın bile olumlu bakması şaşırttı. 🤔
Ama gerçekten yaşın evlilik icin henüz küçük en az 25 26 olmalı haklısın.
00 Yorumla
+1 yılOda saçma arkadaş daha yaşın kaç her anne baba rahatlığını ister çocuğunun ama... onlarda şöyle düşünüyor olabilir şu an okuduğun okul yok işinde yok devlet kadrosunda çalışan bir damat zengin bir damat gelince onlarda sana gözünü açık tut diyordur yani. bugün varız yarın yokuz diyorlarsa seni zora sokmuyorlar zora sokan biri bunları demez
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı. Evet tabiki erken. Yani bana göre 23 henüz çok erken. Sen istemeyebilirsin. İstemiyorsan zorla evlendirilemezsin. Ailene güzel bir dille evlenmek istemediğini , onların isteğiyle evlenirsen mutsuz olacağını söylemelisin. Yani hiç bir aile çocuğunun bir ömür mutsuz olmasını istemez diye düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılAşkım benim gerçekleri söyleyeceğim için bana lütfen kızma. Eğer okumamışsan ve okumayacaksan hiç erken değil. Çünkü şimdi ki pedofili erkeklerin 25 yaşından büyük kızlar ile evlendiğini hiç görmedim. Bence oku ve kurtul, ayy ne çekeceksin bu genç yaşında koca falan.
02 Yorumla- +1 yıl
Ne diyo la bu
- +1 yıl
Ne diyor derken?
+1 yılMesleğin varsa uzaklaş kurtul. Gerçi o zaman da telefonla darlıyorlar. Kendi ayakları üzerinde duran biriysen kestir at bir daha sana bu konuyu açamasınlar. Bi yerden sonra sıkıyor çünkü hayat senin hayatın evlilik büyük sorumluluk bu düşünce yapısına uzaksın anlaşılan o zaman tavrını göstermen şart.
00 YorumlaSaçmala daha küçüksün. 23ü büyük bir yaş olarak sakın görme. Evlenmek şart değil ama çalışıp kendi ayakların üstünde durman şart. Kendine özen ki ol ve çevrendeki baskıcılardan kurtul çünkü ancak bu şekilde söz hakları kesilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu diyenler genelde yaşlı eski kafalı insanlar ama 2023 yılının dünyası ile onların yaşadığı yıllardaki şartlar bir değil maalesef bunu anlamıyorlar. Bu devirde ekonomide geçinmek cok zaten 23 yaşındaki birinin eğer aileden varlıklı değilse evlenmesi imkansız çünkü anca okul bitiyor iş bulabilirsen bu kez birikim yapman gerekiyor bu da 27-28 yaşında anca hazır olursun demek tabi eğer iş bulabilir düzenini kurabilirsen...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvde filan kalmazsın. Aynı durum bendede var ben 23 yaşındayım bana 33 yaşında adamı bulup tanış diye baskı yapıyorlar. Sizene bizim evliligimizden diye bağırmak istiyorum artık. Takma daha erken bekarlık sultanlık. Kendi işini yapamayan adama hizmetçi olmakmı hayır
08 Yorumla- +1 yıl
10 yaş fazla arada en fazla 5 yaş olmalı
Cevap sahibi+1 yılAilem keşke anlasa.
- +1 yıl
Ailene net olarak tavrını belirt. Senin hayatın onların değil
Cevap sahibi+1 yılZarten lezbiyenim evlendiremexler
- +1 yıl
İşte bunu beklemiyordum sen ailenden anormalsin
Cevap sahibi+1 yılNe alaka al Bi ön yargılı daha
- +1 yıl
Benimkisi ön yargı değil. Eşcinsellik sapkınliktir.
Cevap sahibi+1 yılAlakası yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence yaşın tam 2 yıl tanıdın ettin desen 25 olacaksın
12 Yorumla
Soran+1 yılAma şu an hayatımda olan biri yok. Görücü usulü olanlar ise öyle uzun uzun sevgililik geçirmiyor.
Cevap sahibi+1 yılKendine göre birini bul o halde
- Aile & Toplum konusunda 322 cevap paylaştı.
+1 yılyaşla alakası elbette var bu tarz şeylerin ama sembolik şeyler bunlar yine de. kendini hazır hissetmediğin sürece hazır değilsindir. istikbalini tehlikeye atacak adımlar bunlar. başkası değil senin fikrin ve kararın bu.
00 Yorumla
+1 yılOnlar göçüp gitmeden bunu görmek istiyor sense erken olduğunu düşünüyorsun kendin yaşıyorsun hayatını tabiki evlilik çok güzel birsey doğru insanı bulursa doğru zamanda birde evlen hiçbir hayalin yoksa
00 Yorumla23 yaş erken gibi görünüyor ama okuyor musun çalışıyor musun sosyo ekonomik durumun nasıl bunların hepsi birer etken. Her ne olursa olsun mantık evliliği de yapmamalısın için ısınmalı
00 Yorumla
+1 yılEvlenme yaşın daha küçük. Evlilik kolay bir şeyde değil. Oku mesleğini eline al hayatını kurtar. Önce kendi mutluluğunu düşün. Ailen bencilce davranıyor. Zorla güzellik olmaz sonuçta.
00 YorumlaEvlenmenin yaşı yok ne zaman buldum aradığımı dersen o zaman evlenirsin
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle tabi ama bunu çevreye anlatmak insanı yoruyor
- Aile & Toplum konusunda 855 cevap paylaştı.
+1 yılKendini evliliğe hazır hissetmeden seni kimse evliliğe zorlayamaz, kimseyle evlenmek adına tanışmak istemediğini ifade et ailene.
00 Yorumla
+1 yılSorma sanki evlenmek beleş onlar beleşe evlenmiş bize ev araba altınlar istiyorlar şu an bir ev araba 5-6m para nerden bulalım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDiyeceksin ki ben kendimi gerçekleştireceğim sizin gibi hayatımı bir adamın isteklerine göre yaşayıp, böyle kendinden başka herkesin hayatını merak edip kendini unutan biri olmak istemiyorum. Bak o zaman ne diyebilecekler...
00 Yorumla
+1 yılBenim ablam 37 bekar abim 35 o da bekar ben 24 bende bekarın annem üçümüzüde darlıyor anlıyorum seni :)
01 Yorumla- +1 yıl
Ablan tireni kaçırmış çoktan
Evlilik bi kumar. Şandın yaver giderse mutlu mesut olursun. Gitmezse naneyi yersin bizler gibi😅
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı. Evlilik için erken olduğunu düşünüyorum
Hayatını o kişi ile geçireceksin
Acele edersen yanlış kişiyi seçebilirsin00 Yorumla
+1 yılBen 21 yaşındayım ailem beni çocuk olarak görüyor sjshsjsvsia 🤣
00 Yorumla
+1 yılhazır hissetmiyorsan bence erkeni geci boşvererek eclenme
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEn azından bekliyorlar zorla evlen demiyorlar kwrqe senin dimin
00 Yorumla Bu zamanda hem geçinmek problem hemde kendini tam hazır hissetmiyorsan o evlilik eziyet olur
00 Yorumla
+1 yılTabi canım goçççüksün mini miniciksin 😁🤣🤣🤣🤣
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEskilerde bu yaş çocuk yapma yaşı hatta, o yüzden onlar için normal
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendini ne zmn hazır hissedersen o zmn evlenme yaşındır. Millete bakma. Hayat arkadasini 40 yasinda bulanlar bile var. Evlenmek niyetindeysende iyi tani o kisiyi.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılTam yaşlarımız aslında ama be yazık ki imkanlar olanak tanımıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğru kişiyi bulursan erkenden evlen hayatını yaşa çocuk için acele etmezsiniz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBdn o yaşlarda evlenmedigim için 23 sayısının tersini yaşadığım için bekar kaldim
00 Yorumla
+1 yılSenin hem maddi hem manevi olarak hazir olman gerekir kendini hazır hissediyorsan evlen ama anladigim kadariyla kendini hazir hissetmiyorsun bu yuzden daha zaman var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal aslında ama günümüzde gençlerine baktığımızda erken diyorlar sonra zinaya baş vuruyorlar
00 Yorumla
+1 yıl23 çok küçük bir yaş boş ver söylenenlere kulak asma pişman olursun ölüm her anda var ailen saçmlamış bence ömür boyu mutsuz ol o zaman düğününü görecekler diye böyle şeyler nasip işi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 25 yaşındayım daha 4-5 yıl evlenmeyi düşünmüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl23te ne evde kalması😃 hayır çok haklı düşünüyosun. Evlenmiş olmak için evlenilirmi hiç?
00 YorumlaSen sen ol istemediğin biriyle evlenme aynı yastıkta sevgiyle huzurla yaşlanabileceğin birini bul kendine 👌
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSalla onları bildiğini yap tr erkeği ile evlenip ne yapicaksin
20 Yorumla
+1 yılErken değil. 25 den sonra istesen de evlenemiyon
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlilik işi yas olayı değil kendini hazır hissetmelisin eski devirde yasmaiyriuz artık
00 YorumlaEvlilik yaşı diye bir şey yok bence bu sadece bir hazır bulunma hali
00 YorumlaGüzel yaş. Yaşlanınca evliliğin tadını almazsın diye dusunuyorum
00 Yorumla
+1 yılSen evlenmek istiyorsan veya istemiyorsan kimse bir şey diyemez senin hazır olman lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl20 yaşında daha üst düzey erkeklere denk iken
30 yaşında sıradan bir erkekle evlenebilirsin
Gerisine karar vermek sana kalmış00 Yorumla
+1 yılYaşın küçük değil
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır hayır küçük ahqkxgwixh
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yıl25 e kadar erken bence
00 Yorumla
+1 yılevden bir boğaz eksilsin mantığı
00 YorumlaAile ve kişiye göre değişiyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvlen evde kalacaksın bu gidişle. 23 küçük degil
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı. Önce mesleģini eline al sonra
00 Yorumla
+1 yılerken knk manyak mıyız daha genci olm
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Seni başından atmak istiyorlar
00 YorumlaSrn bilorsin hazir hissetmeden evlenme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden okumuyorsun
14 Yorumla
Soran+1 yılOkuyordum ama bıraktım
Cevap sahibi+1 yılÇok kötü yapmışsın. Sürekli görücüler gelecek, ailen ve çevren tarafından baskı göreceksin. Kendilerini düşünüyorlar bu arada. Evlensin de gitsin kafasındalar. Gittiğinde de bir ömür birinin eline bakacaksın. Maddi çocuk derken çok yıpranacaksın çok. Sana başarılar
Soran+1 yılOkuduğu halde yine calistirilmayan kadinlar var bu ülkede ayrıca hiçbir zaman devam etmeyeceğimi söylemedim ki. Söylediklerin bir yönden doğru evet baskı yapacaklar. İş arıyorum ayrıca. Daha ilerisi belli olmayan bir hayat için bu kadar negatif konuşmanız insanı bunalıma sokar.
Cevap sahibi+1 yılAkıllıca seçimler yaparsan üst düzey çalışan bile olursun. Negatif konuşmadım, olacakları özetledim
Baya erken
10 YorumlaErken bende öyleyim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı. tam yaşıdırr bence evlen
00 Yorumla- Devamını Gör (24)
Devamını Gör(69)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Daha 23 yaşında olmama rağmen ailem evlenmemi bekliyor. Sizce de erken değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer