Daha 23 yaşında olmama rağmen ailem evlenmemi bekliyor. Sizce de erken değil mi?

23 yaşındayım işte bazen beni bilip tanıdıkla haber gönderip gelelim, gelicez diyen var ama istemiyorum. Bazen babamın kulağına da gidiyor bana dediği şey"iste biz bugün varız yarın yokuz ölüp gidicez her anne baba çocuğunun evlendiği görmek ister"falan diyor. Onlar sırf benim evliligimi görecek diye bende istemediğim birine evet mi diyeceğim? İlişkilerde bile içime sinmeyen bazi şeyler olurken evlilik gibi bir şeyin sorumluluğuna girmek bana saçma geliyor. Hem yaşımda küçük daha. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizin için evlilik yaşı kaç olmalı? Durup durup bana"at beslenirken kız istenirken","bugün gelen gelir yarin gelmezler"diyorlar evde kalırsın gibisinden böyle saçma düşüncelerle boğusup duruyorum.

Daha 23 yaşında olmama rağmen ailem evlenmemi bekliyor. Sizce de erken değil mi?
Cevapla