Bir kadın dövülmüş, intikam için erkek arkadaşı kız arkadaşını döven adamı aşağılamak için kadın kıyafetleri giymeye zorlamış, bu intikamı beğendiniz mi?
Bir adam bir kadına vurdu ve ceza olarak bir kadın gibi yaşamaya ve giyinmeye zorlandı, bu intikam hoşunuza gitti mi?
Kadın hayatının aşağılık olması ile ilgisi ne yorumlara baktım da. Erkeğin kadın kıyafetleri giymesi onu aşağılar, bu kadın kıyafetlerinin aşağılık olduğunu göstermez ki. Ne seviyorsunuz dramayı
Çok saçma ve gereksiz asıl intikam öyle değil yaşattığını yaşatmak lazım
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir adam bir kadına vurdu ve ceza olarak bir kadın gibi yaşamaya ve giyinmeye zorlandı, bu intikam hoşunuza gitti mi?