Sanaldan tanıştığım biri ile buluşmak mantıklı mı ailem bilmiyor?

Ailem devamlı konum istiyor ayda yılda bir çıkarım onda da aynı yere giderim sanaldan biri ile tanıştım bir yerde birşeyler içerken ödev yapıcaz ailem karşı cins ile arkadaş olmama karşı sizce kız arkadaşım (en yakin arkadaşım ismini verip) aynı yerde konum atarak sanaldan tanıştığım kişi ile buluşmak mantıklı mı çok tedirginim sonuçta yalan söylücem ama hiç arkadaşım yok bende birileri ile biseyler paylaşmak vakit geçirmek istiyorum sizce buluşmalı mıyım ama korkuyorum nedense ailem öğrenir falan diye

Sanaldan tanıştığım biri ile buluşmak mantıklı mı ailem bilmiyor?
Cevapla