
Ön yargılıyım
Değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Değilim ama dövmeleri tüm vücudunu kaplayan insanlar bana biraz garip geliyor. Yani kendi bedeni, gidip de laf atan zorbalardan değilim. Ama sevdiğim adamın tüm vücudunda dövme olsun istemezdim. Olacaksa da tek yerinde olsun mesela. Öteki türlü tablo kucaklıyor gibi hissederim 😂
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💐
Rica ederim ☺🙏
Hayır ön yargım yok hatta benim de 3 tane dövmem var zaten. dövme bir hayat tarzıdır yaşam stilidir aslında. yani kişiler bunu keyif için yapacağı gibi tamamen güzel olduğu için de yapabilir ya da mesela çok sevdikleri bir şyei göstermek için benimsemek için de yapabilirler. zaten her insanın kendi bedeni kendi kararlarıdır bu yüzden de bence kimsenin karışmaması daha doğru olacaktır.
J. D. de de dövme var
Cevap
40Cevap
Bende var. Zaten başkasının ne düşündüğünü de umursamam. Ve ben birinin dövmesi var mı diye değil de ne dövmesi var diye bakarım.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💮
Rica ederim
Hayır, değilim sonuçta kendi kararı kendi isteği o yüzden bir şey diyemem ve dövmeleri var diye önyargılı olmakta çok saçma bence.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌻
Önyargılı değilim baya da merak ediyorum kendilerine bunu yapma sebeplerini yani aklım mantığım almıyor da pek.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💠
Değilim dedim ama normal bir insanda değilim. Erkek arkadaşımda asla olmasını istemem. Bedenini görmek istiyorum üzerindeki yapay şekilleri değil
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💠🌻
Değilim. Aksine birinde görsem hoşuma gider.. Bende yok.. 😊
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💮🌼
Ben dövmeli insanları çok karizmatik buluyorum. Abartılmadığı sürece.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌹💐
Değilim ama tüm vücut kaplatanları pek hoş bulmuyorum açıkçası.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌸🌺
Önyargılı olacak ne var, ne saçma soru bu 2023 yılında?
Saçma olan soru değil.
He, oldu.
Bak, yüzde 27.
Yo değilim yeterli ölçüde varsa hoşuma gider
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌸
Dövmeleri ev yapımıysa evet. Özenli çizilmişlerse hayır.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌺
O kişinin dövmeli olması benim onunla konuşmayacağım anlamına gelmez. Çok dış görünüşe bakmam
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🏵️🌷
Yoo degilim. Genel olarak on yargı sevmiyorum
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌷🏵️🌺
Ön yargılı olmaya gerek yok. Dileyen yaptırsın, dövmesi olan biri olarak evet acısı oluyor ama hayatın boyunca seninle olacak bir şey.
Ughh ben ön yargılı değilim ama yinede mesleğim gereği dövmesi olan bütün herkesten ilel'ebed nefret ediyorum nefffreeeeett!
Tamamen kaplama bazı insanlarda hoş olmuyor ama aralıkli ve çok olmayınca bence güzel. Bende de var gayette hoş duruyor
Önyargılı değilimde ya sıkılırsa insan ne kötü ömür boyu kalacak ben tahamül edemezdim
Aşırı olmadıktan sonra iyi bence. 3 tane benimde var
Küçük dövmeler çekici ama her tarafı olanlar itici
Ön yargılı değilim kesinlikle. Çok abartılı olmayan dövmeyi çekici bulurum.
Hayır herkesin kendi tercihi. Abartıya kaçılmadığı sürece hoşuma giriyor
Önyargılı olmak hiçbir şekilde güzel değildir yani ön yargılı değilim ama dövme olayını sevmiyorum
Tercih meselesidir. Sonuçta vücut onların vücudu onların kararı..
Eskidendi o tür önyargılar şimdi başka konular
Değilim , bende de var bir de dövmeli olmuş olmamış umrumda olmaz.
Bana Çok Çekici Geliyor İlerde Yaptırcam Bende Dövme 😎💪👑
Yoktur. Ben de var. 18li yaşlar da yaptırdığım baya eski
Kendim dövme yaptırana kadar önyargılıydım, ama kendim de yaptırdıktan sonra o önyargım kırıldı.
Umruma gelmez her koyun kendi bacağından asılır
Aşırı dövmesi olan insanlara garip bakabilirim ama tavrım olmaz ben kimim ki?
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌸💐🌹
Aksine dövmeli insanları çok severim. Bana yaratıcı geliyor
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌼💮🌻
Hayır değilim ve gerçekten yakıştığını düşündüğüm çok kişi var. Ben dövme yaptırır mıyım pek zannetmiyorum.
Abi kızlara teşekkür ediyorsun bizi görmüyorsun niyeti bu kadar belli etmiyelim 😂
Afsgsgs.
Herkese yazmak çok zaman alıyor. 🤣 Bazen herkese, bazen kızlara, bazen takiptekilere.. ama sadece erkeklere teşekkür ettiğim hiç olmadı. 🤣
Değilim ama nasıl bir ruhani boyutta tahayyül edebilirim
#Hükümdar
Aksine çok çekici buluyorum
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🏵️
Evet ön yargılıyım fjsj çekiciler
İyiymiş 🌺
Degilim severim çok abartı olmazsa
Teşekkürler 🌹
Çünkü benim de dövmem var
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌻💠
Ön yargılarım hiç yoktur. Tipe vs bakarak
🌹
Değilim, benim de var.
Yüzünüzde var mı?
Değilim bende de var bir sürü
Vay. Yüzde var mı?
👍
Boyle peki..
Seviyorum aşırı olmadığı sürece
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌼🏵️
Değilim ama çok büyük dövme sevmiyorum
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌷💮
Aksi gibi anlamlı dövmeler hoş durur bence..
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌷
hayır dövmeli kişiler hoşuma gidiyor
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌹🌷🌻
yok ben hiçde ön yargılı değilim.
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💮🌻
Bence kotu ama tabi kendi vucudu
Yapılan dövmeye göre değişir
Bazilari cok dikkat çekiyor
İlgimi çekmez ama saçmalık bence
Bende çok yaptırmak istiyorum ama yaptiramiyorum
dövme severim aşırıya kacmadıkca.. bendede var
Değilim ama abartıyı sevmiyorum
Hayır. Ama dövmesine göre değişir...
Değilim ama ben sevmiyorum dövme
Degilim sadece abarti buluyorum bazen.
Neden ön yargılı olayım ki
Yok değilim nilcak ki dövmesi var diye
Bence dövme güzel duruyor
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌺🌹
Değilim
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 🌹
Rica ederim
Değilim sonuçta tercih meselesi
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum. 💐🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?