Mutsuzum ya çok mutsuzum sıradan olsa da olaylar üst üste gelince büyük sorun oluyor sizde de böyle mi?

Beni dinleyin de bu gece konuşalım biraz. Şimdi hayatım biraz düzelecek ama.. Ne kadar düzelse de yine çevre bakımından yalnız kalacağımi biliyorum. Arkadaşlarımın hepsi evlendi. Hepsinin ikinciye çocukları var benim evlenmem imkansız. Üç erkekle boşlukta hasta olduğum dönemlerde birlikte oldum. Çok pişmanım. Ama öyle olmadı ben onları sevdim, güvendim o yüzden. Ama duyuyorum bak bu söze aşırı inanmaya başladım önceden benimle kim birlikte olup beni ortada bıraktıysa şu an evliliklerinde onlarda çok ama çok mutsuz yine arada bana geliyorlar ama ben tersliyorum. İnsan yaşadığının cezasını ödemeden ölmezmiş lafına aşırı inanıyorum. Ben ne soracaktım ya neyse unuttum olaylar böyle yani ben bundan sonra markette part time iş buldum hem çalışıp hemde akşamları kpssye hazırlanıp bu yıl sınavı kazanmak istiyorum geçen yıl kötü bir puan almadım ama yeterli değildi. Bundan sonra hayatıma kendi ayaklarımın üstünde özgüven sahibi olarak devam etsem kaybettim herkesi yeniden kazanır mıyım? Birde son bana yanlış yapan beni manipüle eden kişi nişanlandı onu da geri kazanır mıyım sizce.
Mutsuzum ya çok mutsuzum sıradan olsa da olaylar üst üste gelince büyük sorun oluyor sizde de böyle mi?
Cevapla