24 yaşındayım hiç işe giremedim çok üzücü degil mi?

Saglık lisesi mezunuyum üniyi kazanamamıştım sonrada bir iki defa işe girdim ama hiçbirisi 1 aydan uzun sürmedi hep evdeydim arkadaşlarımda öyle bazısı girdi bazısı giremedi evlendi çocugu olan var ama ben hep evdeydim ve bu saatten sonra girebilecegimi hiç ama hiç düşünmüyorum çünkü birazda anksiyete var başkaları gibi şuraya başvurayım hemen girşyim diyemiyorum hiç atılgan degilim. Monoton hayatım var kimse sevmiyorda zaten arkadaşımda pek yok. Herkes gir kazan çalış diyor yapamıyorum iştede anlamıyorlar yani. Kiloda vermem lazım bitmişim ben. Bunşarı yazarken bile gözlerimden yaş akıyor çünkü dertleşicek arkadaşım yok falan filan işte ya benim gibi olan var mı acaba merak ediyorum?

24 yaşındayım hiç işe giremedim çok üzücü degil mi?
Cevapla