Birinin çok geç yanıt vermesi hakkında ne düşünürsün? Ya da neden çok geç yanıt verirsin?

Saçma yani mektuplaşmıyoruz telefon elinizden düşmüyor ama yanıt yok. Tek sebep ölmüş olmanız olabilir.

Ben konuşmak istemediğime yanıt vermem. Öncesinde de deyinmişimdir bir şeylere idrak etmemiştir en fazla.

Bir de konuşunca ne diyeceğimi bilemediğim insanlar var. Bazen kaçtığım doğru ama hiçbir sıkıntısı olmayan insanların uzun saatler günler sonra yanıt vermesi hatta vermemesi aşırı saçma.

Birinin çok geç yanıt vermesi hakkında ne düşünürsün? Ya da neden çok geç yanıt verirsin?
Cevapla