Isviçre'den Türkiye'ye geldim psikolojim bozuldu?

7 yıl isviçre'de psikoloji alanında universite ve yüksek lisans eğitimimi tamamladım. Eğitimimi bitirdikten sonra 2 yıl isvicre'de psikolog olarak çalıştım daha sonra ailemin baskısı yüzünden Tr'ye döndüm ama keşke dönmeseydım... bu paylaşımı ağlayarak yazıyorum inanın o kadar emekten sonra asgari ücrete yakın bir şey alıyorum. İş bulmakta da çok zorlandım dünyanın en iyi ünivlerinden birinden mezun olmuşum 4 yabancı dil biliyorum bunu hakketmiyorum ben ya. Bunalım geçiriyorum yaşam standartlarım çok ani bir şekilde değişti. Ne yapacağımı şaşırdım. Bir tavsiye verin lütfen
Isviçre'den Türkiye'ye geldim psikolojim bozuldu?
Cevapla