Depremzedeyim. İntihar etmeyi düşünüyorum. Bu düşüncenin yanlış olduğunun farkındayım ama nasıl kurtulabilirim?

  • Ben hataylı bir depremzede üniversite öğrencisiyim. Depreme yakalandığımda bir kemiğim kırıktı. Evimiz ağır hasarlıydı. Araba, çadır derken çok yıprandım. Psikolojim bozuldu. Derslerimden geri kaldım. Biraz iyileşince üniversitemin olduğu yerde ki kyk yurduna geldim. Ama o kadar çok yalnız hissediyorum ki burada da, derslerime bile odaklanamıyorum. Hiç bir insana kanım ısınmıyor. Sanki herkesin arkadaşı varmış da ben yapayalnız kalmışım gibi hissediyorum. Sürekli ağlama isteği geliyor. Ödevlerimi yapamıyorum. Yapayalnızım, kendimi rahat hissedebileceğim tek bir insan dahi yok. Bugün yurdun 8 inci katından aşağı atmak istedim. Ciddi ciddi düşündüm. Ben artık bu düşünceye engel olamıyorum.
Depremzedeyim. İntihar etmeyi düşünüyorum. Bu düşüncenin yanlış olduğunun farkındayım ama nasıl kurtulabilirim?
Cevapla