Yalnızım ne yapabilirim ortama girmek için?

yalnızlık iyi tabi ama bir süre sonra insanın da dışarı tek çıkası gelmiyor. bi kafeye tek oturunca garip hissediyorum. düşünceleriniz neler
Yalnızım ne yapabilirim ortama girmek için?
Cevapla