İnsanı mutlu eden elindeki imkanlar değil. Öyle olsaydı zenginler mutlu, yoksullar mutsuz olurdu. Oysa imkansızlıklar içinde mutlu olanlar da çok. Önemli olan hayattan tat alabilmek. Güzel ve bir amaç uğruna yaşayabilmek. İdeallerini gerçekleştirebilmek. Bu arada Ali Koç'un mutsuz olduğunu bir resimle anlayamayız.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sabancinin oğlu Kerem kamişli da mankenin biriyle boğazda yemek yerken, mankenin eski sevgilisi kasli bir herif gelip ufak tefek Kerem'i sandalyeyle birlikte kaldirip denize atmisti 🤣🤣🤣 kiz da bir hafta sonra Keremi birakip eski sevgilisine döndu. Kerem de o adama " ben seni bu ülkede yaşatmam benim dayim pegasusun sahibi, benim annem sabanci , babam en zenginlerden falan diyordu", o da hodri meydan diyordu 😂 karizma fena cizildi. Kiz da o herife geri döndü. Kerem bu sefer instagramdaki hesabina Sabanci soyadini koymuş annesinin soyadi. Bu sefer millet dalga geçti , kerem sabanci senin kizlik soyadin mi diye 🤣🤣🤣 Yav kardesim parasi olanin derdi yok mu saniyonuz. Cocuk ne ağlamistir. O hirboyu da adam yollayip dövdurmuş. Kerem mi yaptirdi yoksa annesi mi bilinmez 🤣
Öyle deme valla ben bile üzüldüm Kereme 😂 kiz da Şevval Şahin, adam Yiğit Marcus Aral 😂 Bu hikayede yanan Kerem oldu garibim. Zengin olunca siz de onu mutlu saniyonuz
Cok hazmetmem kendisinden, ama haksızlık etmeyin, ansız çekilen Fotolarda ayila bayıla salya akıttığınız taş gibi Ünlüler bile çökmüş durabilir, ya da hanginiz hiç büyük bi sorunu olmasa bilye yorgun hissetmedi? Algı yapıp durmayın, aynı on Planda siz olsanız bile aynı imkanlar ile kim bilir ne halde olurdu tipiniz
Para mutluluk getirmez. Parası olup öz kıyım yapan insanlar oluyor. Psikolojik olarak özel hayatında ki insanların entrikaları lafları insanı insandan neferet ettiriyor soğutuyor.