Doğalgaz bedava diye kombiyi sonuna kadar acanlar var mı 😂?

Kapatmıştım normalde hava soğuyunca ablamın gazıyla 50 derecelere çıkardım😄inşallah bir sürpriz olmaz

Doğalgaz bedava diye kombiyi sonuna kadar acanlar var mı 😂?
Cevapla