Yıkılan bir şehirde kalmak ister miydiniz?

Şehrimi ne kadar sevsem de Antakya kalmadı artık ve hatayın en merkezi şehirleşmiş ilçesiydi diğer yerler o kadar gelişmiş değil iskenderun belki gerçi hala artcı oluyor

arkadaşlar Boyner yok Gratis watsons yok avm yok napim ben burayı ya çarşı yok biöşey kalmamış inşallah bir an önce gelişsin çünkü memleketim harici başka yer de yaşayamam

Yıkılan bir şehirde kalmak ister miydiniz?
Cevapla