Namaz kılmadığım için yanacağımdan korkuyorum?

Aklıma sürekli diğer dünya geliyor cehennem ateşi üstümde yandığını düşünüyorum. ama bi imamın le ilahe il allah demesi benim kıllarımı titretiyor ve ağlama noktasına geliyorum Çünkü çok seviyorum ama namaz kılmadığım içinm pişmanım allah bize Sevap işlememiz için okadar imkan verirken biz şeytana uyuyoruz geçen günlerde yatsı namazını kıldım 13 rekat Çok mutlu oldum ancak sonrasında tekrar başlayamadım Artık tekrardan başlayıp geçmiş namazlarımın affını istiyorum. Sosyal hayatım hiçbirşeyim yok ama rabbim bana yetecektir. o tekdir ve birdir onu çok seviyorum.

Namaz kılmadığım için yanacağımdan korkuyorum?
Cevapla