Güncellemeler
+1 yıl
Az önce babama bağırıp çağırdım sizce napmalıyım?
Sinirlerim bozuk ama onu kırdığım içinde çok üzgünüm sizce napmalıyım?
Biraz ortalık durulduktan sonra yanına git ve özür dile, anlık bir sinirle fazla tepki gösterdiğini, bağırdığını söyle. Bir daha da olmaması için çabalayacağını söyle.
Biraz zaman geçsin diyorum olmaz mı?
Cevap
1Cevap
zaman gecmesini bekle
Bana kırılmış mıdır?
kirilmissa kirilmis ne var bunda unutur
Aynen doğru söylüosun valla
Ağla
Sizler gibi salya sümük ağlayamiom ki
Özür dile
Hâlâ sinirliyim her şey üst üste geliyo bu haleti ruhiyeyle aramak istemiyorum
sebep ne
Boş boş şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?