Sizce arkadaşlığımız nasıl gidiyor? Yaklaşımım nasıl?

Bir dershaneye gidiyorum, dershanedeki birçok öğrenci kardeşim yaşında; ama bazılarıyla bayağı samimi olduk. Ayrıca okuduğum okulların verdiği eğitimden dolayı karşı cinse karşı biraz fazla yabaniydim, ama bir süredir bunun için psikoloğa gidiyorum. Sene başında, yaşıtlarımın çok gerisinde kaldığımı dert ederek dershaneye çok isteksiz geliyordum, geldiğimde ise yüzüm hep asık oluyordu. Bir keresinde de yan sınıfımızdan bir kız dersimize girmişti. Benim yüzüm yine aynı şekilde olduğu için bana garip garip bakıp hocamıza " Bu niye böyle? " demişti. İlerleyen zamanlarda da bazen selamlaşıp bazen konuşarak sohbetimizi biraz daha ilerlettik. Geçenlerde de birkaç arkadaşımla birlikte asansöre bindik. O da vardı ve arkadaşlarımdan biri ona bizim bayağı iyi anlaştığımızı söyledi, o da " Tabii, biz best friendiz " dedi. Sonra arkadaşlarımla dışarı çıktık. Arkadaşlarım bana " Abi, kız nasıldı? " dedi. Ben de kimden bahsettiklerini anlamadığım için " Hangi kız? " dedim, onlar da " Asansördeki kız " dedi. Ben bir şey demedim. Sonra o kız geldi ve koluma girip " Nereye gidiyorsun Ömer abi? " dedi, ben de " Yemek yemeye " dedim. Bir süre öyle yürüdük.

Bugün ise dershanede verilen bir seminere girdik, ben öğle arası birkaç arkadaşımla dışarı çıktığım için seminere o kızdan biraz daha geç girdim. Girdiğimizde de arkadaşlarım bir tarafa oturdu, ben de arkadaşlarımın yanına oturacaktım, ama o kız beni çağırdığı için gidip onun önündeki sıraya oturdum. Daha sonra, kendime aldığım 2 tane çikolatayı önce yanında oturan arkadaşına, sonra da ona uzatıp teklif ettim, ama istemediler.
Sizce arkadaşlığımız nasıl gidiyor? Yaklaşımım nasıl?
Cevapla