Annem ve babamla ilişkim çok zayıf, ne yapmalıyım?

21 yaşındayım 15 yaşımdan beri hep çalışıyorum babam ve annemin 2. Evliliği ben tek çocuklarıyım univeriste okuyorum hep çalıştım didindim başardım fakat annem ilk kocasindan olan çocuklarını daha çok seviyor hep onlarla saatlerce konuşur bana nasılsın bile demez deprem olduğunda senin gibi insanlar yüzünden oluyo demişliği bile var 2 tane kiz arkadaşım anca var ailemden para istemem kimse benimle ilgili kötü konusmaz ama aileme ne yapsam yaranamiyorum akşam yanlarinda oturdugumda yüzüme dahi bakmayip hep telefonla ugrasiyorlar o kadar cok zoruma gidiyor ki babamla iletisimim 0 zaten baba sohbet edelim dediğimde konuşcak konumuz yok deyip geciyor o kadar yalniz hissediyorum ki kendimi o kadar bunladim ki bir kere nasılsın deseler nasıl mutlu olurum annem sırf beni sevsin diye bütün evi dip köşe temizliyorum ama sağol bile demiyo 3 yıllık iliskimden de annem ayırdı zaten arkadaslar ben napayım nolur bi akil verin
Annem ve babamla ilişkim çok zayıf, ne yapmalıyım?
Cevapla