Aran nasıl, ne yaparsa sinir olursun?
Ne yaparsa hoşuna gider?
Aran nasıl, ne yaparsa sinir olursun?
Ne yaparsa hoşuna gider?
arada yiyişiriz arada sevgi pıtırcığı gibiyiz ama tek bildiğim evladım gibi :) bazen sabah uyanırım mesaj atmış ablam seni çok seviyorum keşke seninde senin gibi bir ablan olsaydı diye
bir de benim kız kardeşim aşırı esprilidir benim beş katı güzel olduğu gibi aynı zamanda ablasının yirmi katı komik 😂
😍🥰😇Ayyy ne güzel...
Biz 5 kız kardeşiz
Ablam 21 yaşında
Ben 18 yaşındayım
Kız kardeşlerimin yaşları 15,13,10 yaşındalar
Annem de dahil hepsinden daha iri ve balık etliyim annem ve ablamla bazen tartisiriz çekinmiyorum annem ve ablamdan ama kız kardeşlerimden korkuyorum arada sırada bana dayak atıyolar benimde canım yandığı için ağlıyorum özellikle 10 yaşındaki kız kardeşim canımı aşırı derecede çok yakıyo ondan daha çok korkuyorum ama annem ve ablamdan korkmuyorum
Dedim ya 10 yaşındaki kız kardeşimden çok korkuyorum diye bazen diyorumki 10 yaşındaki kız kardeşim dövmesin diye diğer kız kardeşlerime anneme ablama yalvarıyorum beni siz dövün diye gerçekten çok kötü canımı yakıyo 10 yaşındaki
Ama yinede seviyorum ben kız kardeşlerimi onlarda seviyo beni bazen belli ediyolar ama işte kız kardeşlerimden korktuğum kadar annem ve ablamdan korkmuyorum
Yani ben iyi geçinsem bile bana dayak atıyolar
Yani ne yapayım dayak yiyip ağlıyom bende
Dayak yesem bile ne yapmam lazım normal mi bu durum
Yapamıyorum ki korkuyorum bide çok güçsüzüm gücüm yetmiyo
Benim kötü. Konuşmuyoruz. Bağlarımız koptu.
İnşallahçok isterim
Bazen gururumuzu yenik ilk adımı yapmak gerek çünkü başlarına bir şey gelse ilk üzülen bizler olacağız. Her ne yaşanmışsa bilemem ama tek bildiğim şey kardeş olmak bambaşka bir duygudur. Karşına geç, hiçbir şey söyleme sadece gözlerinin içine bak ve sarılll... gerekirsede ağla, inan çok iyi geliyo🥲🥰😇
Yok işte affedeceğini sanmıyorum. Zamana bırakıldı biraz. Ortak bir mutluluk belki ortak bir acı... Ancak o zaman...
Benim kız kardeşim var ama aramız iyi değil zaten biliyorsun abla aile ile de iyi değil. bence iyi aile olması insanın hayatını oldukça değiştiren bir şeydir bu yüzden de derler ya hani doğduğunuz yer çoğrafya kaderinizdir diye bunu yaşıyorum. ama iyi bir ablam olsun isterdim :D çünkü en çok onunla dertleşirdim ya da birlikte gezerdik. en büyük çocuk olduğum için de bazen yalnız hissediyorum kendimi ama belki de bizi biz yapan budur
Hiçbirimiz ailemizi önceden seçme gibi bir şansı olmadığı için şansa ne çıkarsa...😄 hepsininde canları sağolsun, başlarına bir şey gelse ilk koşan bizler olacağız. Hiçbirisiyle iyi geçinemiyorum maalesef. Gönül isterdi tabi beni aslanlar gibi koruyup kollamasını bilen bir abim veya benim kötülüğümü istemek yerine gurur duyabilen kız kardeşlerim ama herkes ektiğini biçer demişler. İyilik yapan iyi olur diye umut etmekten vazgeçmeyeceğim. Allahım herkesin gönlüne versin.. 😊
Haklısın abla seçme şansımız olmadı yani.. ne çıkarsa :D sende umarım her zaman kalbin gibi güzellikler yaşarsın abla ☺️🥰
Hayırlısı neyse o olur inşallah, çok mersi cansın🥰😇
Cevap
6Cevap
Aramız iyidir.. genelden ben akıl takımı, o kaba kuvvet güç takımı... prison breakte ki scofield burrows kardeşler gibiyiz😅
Artık aynı evde değiliz o yüzden daha az sorun oluyor. Eskiden ablamla anlaşamaz hep kavga ederdik ama en çokta birbimize yardım ederdik. Tuhaf durum 😅
Ses kaydı zaten, tanışıp istemeye gelmicem😅😂
Konuşamadım ama tekrar baştan da kayıt almaya erindim. Kusura bakma tekrardan öksürük rahat bırakmadı
Hayırlı geceler 😊
yani.
ortalama sınırlı aram
kızlar evli zaten
erkek kardeşimle de eh işte
Abiyle orta şeker ablalar ile iyidir
Abim var arada iyi arada kötü değişebiliyor
İyi diyelim iyi olsun
Kardeşlerimle birbirimiz için ölürüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?