Bimde hırsızlık yaptım lütfen yardım edin çok pişmanım?

Öncelikle çok pişmanım ve çok endişeleniyorum hatamı da anladım ne deseniz haklısınız. Bimden 2 defa 50-60tllik aburcubur ürün çaldım en fazla tutarı 200tl. Neden yaptım diye sorarsanız dayanamadım alışkanlık haline gelmiş gibi hissediyordum ve bırakamıyordum fakat hatamı anladım bir daha yapmayacağım. Bu sefer yakalandım ve çıkarken personel yakaladı içeri soktular, azarladılar çok korktum ve ağlamak üzereydim önceki sefer çaldığımın görüntüleri varmış onları gösterdiler benim gibilerin bir sürü olduğunu, fotoğraflarımı da gruba attıklarını söylediler. Kimliğimi istediler verememek için yalvararak verdim, fotoğrafını çektiler, sonra bir daha yüzümü de çektiler. Parasını ödeyeceğimi söyleyip beni affetmeleri için yalvardım ailemi aratmak istediler ama yalvardım parasını ödememe izin verdiler benden 2 katını yani 500tl istediler kartta 420tl vardı bütün param oydu tutarı ne kadarsa o kadarını vereyim diye yalvardım ama itiraz ettiler. kabul ettim karttan para çekip getirdim ve verdim kabul ettiler bir daha gelmememi istediler ve bıraktılar. Başıma bir şey gelir mi lütfen söyleyin çok pişmanım çok endişeleniyorum ailemin haberi olmasını veya sicilime işlenmesini istemiyorum 2 ay sonra sınava gireceğim. Kimlik bilgilerimi kullanılacağından da çok endişeleniyorum. Ayrıca fotoğraflarım ne olacak? :( 19 yaşındayım.

Güncellemeler
+1 yıl
Yakalanmam yaptığım hataların farkına varmamı sağladı bir daha asla yapmayı düşünmüyorum ve bana bir ders de oldu bu. bu sayede alışkanlığımdan da kurtulduğum için çok mutluyum...
Bimde hırsızlık yaptım lütfen yardım edin çok pişmanım?
Cevapla