Çok utanıyorum ve çok sinirliyim ne yapıcam?

Yüzmeye gidiyorum çok kilo aldığım için herkesten önce havuzdan çıkıp rahat rahat bakışlar olmadan giyinip hazırlanıyorum sanıyodum ama başıma böyle bi olay geldi. Bi yandan kulaklıkla telefonda konuşuyodum arkadaşımla ama kötü şeyler söylemedim. Eski sevgilimin şimdiki sevgilisinin en yakın arkadaşları duymuş beni ve az önce böyle bi mesajlaşma yaşandı. Beni böyle gördükleri için zaten çok utanıyorum. Yazdıkları yüzünden hem utanıyorum hem çok sinirliyim. En kötüsü birlikte dalga geçmiş olmaları. Fotoğrafı sildiğini söylüyo tehdit etmedi gerçekten ama ya silmediyse? Şikayet etsem ona da utanıyorum ve ortada bi tehdit bişey yok ne yapıcam lütfen yol gösterin.
Çok utanıyorum ve çok sinirliyim ne yapıcam?
Çok utanıyorum ve çok sinirliyim ne yapıcam?
Çok utanıyorum ve çok sinirliyim ne yapıcam?
Cevapla