Sizce eski eşimle görüşmeye devam etmeli miyim yoksa bu yanlış mı?

Eşimle geçen yıl boşandık. 3 yaşında bir kızımız var. Kızımın velayeti bende ama babası istediği zaman görebilir. Boşandığımızdan beri merhaba görüşürüzden başka bir şey konuşmayız. Dün kızımızı görmek için eve geldi. Kızımız o sıra uyuyordu bende uyanınca getireceğimi söyledim. O sıra biraz sohbet ettik uzun zaman sonra ilk kez. Sohbetin ardından yakınlaştık ve birlikte olduk. Hepsi spontane gerçekleşti. Kızımızın sesleriyle kendimize geldik. Eski eşim kızımızla ilgilenip parka götürdü akşam da geri getirdi. Eski eşim 2 ay önce evlendi ama onun dediğine göre bu bir iş gereği formalite bir evlilik. Her ne olursa olsun o evli ve ben kendimi çok pişman hissettim. Sabah günaydın mesajları atmaya başladı. Yaptığımız doğru değil gibi geliyor. Ama dünkü olaydan mutluydum kendime engel olamadım ama mantığım izin vermiyor. Sizce eski eşimle görüşmeye devam etmeli miyim yoksa bu yanlış mı?

Sizce eski eşimle görüşmeye devam etmeli miyim yoksa bu yanlış mı?
Cevapla