Arkadaşlar gelin haksızmıyım bir söyleyin?

Biz 2elti tartıştık benim en küçük kaynım elini kapıya koydu ağa gibi seni gebertirim dedi. Benden yaşca küçük ben bunu yapsam kıyamet kopar kaynanam gilde 2elti tartışıyoruz sanane a sa.. lak. Bu sefer eşim ortamda yoktu ona yaptığı hareketi ve uyarması gerektiğini söyledim. Esim gram tepki koymadı. Burnu havada olan cücük kaynim da ne arar ne sorardı. Simdi eşim motor aldı bana sürmeyi öğret desem akü der yok bilmiyorsun der öğretmemek için 40takla atar. Dun motoru onada vermeyeceksin dedim. Veririm sanane sana hesap mı vereceğim dedi. Kavga kıyamet. En son senin gidecek yerin yok sahipszsin muamelesi yaptı şu an çok kırginim ailem benden çok ona değer verdi. Tek kardeşim ona saygısızlık yapamaz benden çekinirler direk kırarım kalplerini ben bunu hak etmedim şu an çok üzgünüm neden evime bağlı olduğum için. Sahipsiz muamelesi yiyorum aklım hep evimde acaba eşim yemek yedimi. Tv kapatimi yangın çıkmasın vs bu nedenle çok gitmem annem evine sahipsiz sanıyor beni😢😢

Arkadaşlar gelin haksızmıyım bir söyleyin?
Cevapla