Öğrenciye verilen tek ayak cezası ağır bir ceza mı?

Öğrenciye verilen tek ayak cezası ağır bir ceza mı?

Bir köy okulunda öğretmenim. Sürekli kızların saçını çeken haylaz bir erkek öğrencim var. Bir türlü baş edemedim. Çareyi bir kaç gün ders sonunda saçını çektiği kızların karşısında tek ayak bekletip özür dileterek buldum. Gerçekten de işe yaradı. Kimi arkadaşlarım cezanın ağır olduğunu söyledi. Siz olsanız ne yapardınız?

Öğrenciye verilen tek ayak cezası ağır bir ceza mı?
Cevapla