Birkaç Avrupa ülkesi, ABD, Kanada, Kolombiya, Yeni Zelanda ve Avustralya'da yasal olan ötanazi yani kişinin birtakım ilaçlarla acısız bir şekilde kontrol altında hayatını sonlandırması Türkiye'de de yasal olmalı mı?

Birkaç Avrupa ülkesi, ABD, Kanada, Kolombiya, Yeni Zelanda ve Avustralya'da yasal olan ötanazi yani kişinin birtakım ilaçlarla acısız bir şekilde kontrol altında hayatını sonlandırması Türkiye'de de yasal olmalı mı?

Evet kesinlikle yasal olmalıdır çünkü ben de ötenazi olmak isterdim kesinlikle. çünkü hayatı sevmiyorum maalesef ve bneim bakış açımda göre de bence insan doğmayı seçemiyor ama ölmeyi seçebilmelidir yani yaşamak veya ölme hakkı bence insana tanınmalıdır diye düşünüyorum. bu yüzden de ülkede olmasını çok isterdim umarım bir gün bu yasal olur ve insanlar bundan faydalanabilir.
Düzenli denetimin yapıldığı, sistemin tıkır tıkır işlediği bir ülke olsa yapalım. Bizim gibi kaotik bir ülkede, cinayetin yasal kılıfı olur da ruhumuz duymaz.
Bence olmasın ya. Keyifli günler..
Teşekkür ederim.. 🍀🥂
Rica ederim 💜
Olmamalı tabikidee
Cevap
12Cevap
Tabiki de olmamalı çünkü böylelikle suç oranları ve unsurları çoğalır ülkemizde hileye müsait o kadar çok kurum varken...
Yasal olmalı kesinlikle beyin ölümü gerçekleştiği halde yaşamaya devam eden onlarca canlı organizma var..
Rabb'im hayırlı ölümler nasip etsin. Olmamalı derim çünkü inancım gereği birde bunun hesap sorulması tarafı var
Kim böyle bir şeye izin verir ki garip doğrusu bunun yüzünden çoğu kişi bir üzüntüden kendi yaşamını bitirecek yani saçma
Arkadaşım intihar veya ötenazi bunlar çok sağlıklı düşünceler değil... Sen iyimisin?
olabilir..
olsa iyi olur
insanlar isteyerek bunu yapabilirler
olmalı evet kimse amansız bir hastalıkla 89 yaşına gelip yaşamak zorunda değil brnce
Millet organlarını satar bu şekilde, suça dönüşür burada
Olmalı mı bilemedim. Allah izin verse 85 milyondan 5 milyonunun atlayacağına kalıbımı basarım.
Bizim topluma ters bir olay
Öyle bişe olursa kuyruk olur mk
Hayır
Evet
Hayır olmamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?