Yakın bir arkadaşınız veya herhangi biri ile aranıza nasıl mesafe koyarsınız?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Arayınca isim var şuraya gitcem isim biterse ararım dersin arada bir bulusursun o kendi soğur ztn oda seni aramaz sormaz
Ya buna rağmen arayıp sorarsa?
O zmn ben halledince ararıcam seni de açma bazen telefonu müsait sildim de
Kesin bir erkek seni hep arıyor soruyor sende istemiyorsun kalbinide kırmak istemiyorsun demi
Yok yaa en yakın arkadaşım ile arama biraz mesafe koymak istiyorum sadece ama onu kırmakta istemiyorum.
Normal bı arkadaşın ise de konuş kırılmaz pisikolojimnbozuldu biraz huzur istiyorum de yanlış anlama benim huzurunu kimse bozmuyor biraz bunalıma girdim sanki bı sure beni arama sorma de kendimi iyi hissettiğimde ariycam de
İnsan gibi anlat başka yalan dolanlarla ugrasirsan illa çıkar o yalan ortaya hem rezil olursun hem kendini daha kötü hissedersin
İyi taktik ama bazı arkadaşlar vardır. Sen kötü olunca hemen dur yardım edeyim diye sorup da darliyorlar.
Bilmemmi sevgilimden filan mı ayrildin
Ona göre bişey diycem
Taktik
Yok sadece psikolojik bir şey.
Bak ben sana diyim ben psikologa çok gittim orada tecrübe edindim git kendi başına denize ne bilim ormana piknik yapmaya iyi gelecektir yanlış anlama insanlık hali fazla masturbasyondanda kaynaklıdır bu psikolojik olay ergenlikten de olabilir sen arkadaşına anlat de biraz pisikolojimnbozuldu bı sure yalnız bıraksan beni olur mu yanlış anlama beni de kimseyle derdim yok alilevide bı problemim yok bı sure yalnız kaliymnduzeldimde ariycam de aynen bu şekil de ona o ztn anlayışla karsiliycam😉
Sürekli sahildeyim zaten. Ergenlik dönemi de geçti bitti. Sadece insanlar bu sıralar beni fazla bunaltıyor.
Birde daha kötü olursan eğer sana iyi gelicem pozitif insanlara odaklan pozitif olpoziyif dusun yani hayattan zevk almaya bak sevil sev seviş her zaman her daima pozitif ol bu muhabbet bendede oldu kaç kere en sonunda psikologa gittim ilacda yazdı bana aynen bunlarında dedi uyguladım şu an pozitifim her zaman poszitif dusunurum
Eğer birileri canımı * bunaldiyo daraltiyosada uzaklaş
Elimden geldiğince pozitif olmaya çalışıyorum ama işte bir müddet sonra bayiyor insanı. Yine de teşekkür ederim. Dediklerinizi yapmaya çalışacağım. Teşekkür ederim:)
Yani tavsiyelerim bunlar tanışan seni ona göre destek çıkardım. Çevreme hep destek çıkar problemlerini dinler yardımcı olmaya çalışırım😉☺️☺️
☺️☺️rica ederim hayırlı geceler🙏🙏
Yine varsa bı derdin bı sıkıntın dinlerim😄😉
Ne güzel:) keşke herkes sizin gibi anlayışlı olsa. Hayırlı geceler:)
🙏🙏
Laf sokarım zaten uzar :)
Ama ben kırılmasını istemiyorum. Nazik bir şekilde:)
Yang se-jong hayranı bulmak nadirdir :)
O zaman noterden araya mesafe koyma kağıdı götürürüm
KSHDJDHJDHXKKS oluyor mu öyle
Sürekli Konuştuğum biri ise illaki bir sebep isteyecek Ben de son zamanlardaki davranışların derim
Davranışlar da herhangi bir kötülük yok. Sadece uzaklaşmak istiyorum insanlardan. Tamamen psikolojik bir şey.
O zaman arayıp sorma engelle vs.. hastayım işim var diyerek soğukluk yarat.. şizofren değilse o da üstüne düşmez
Fazla kırıcı olmakta istemiyorum. Dediğiniz şeylere hemen alınan biri ve üstüne alinacaktir.
Yang Se-jong Oyunculuğu çok iyi asil bir kişilik
Bu kişi erkek mi kız mı
Evet gerçekten oyunculuğu mükemmel. Doctor romantik dizisinden tanıdım. Daha sonra ise temperature dizisine aşık oldum. Hayranı ile tanışmak büyük şeref:)
Kız
Şöyle söyleyeyim eğer o kız zor dönemler geçiriyorsa şu an ve konuştuğu kişi tek sen isen ne desen kırılacak durumda dır. Yavaş yavaş alıştıra alıştıra misal mesajlarına geç dönmeye başla buluşmaları azalt vs..
Ah çok incesin bende memnun oldum. Kdrama sever çok az KS de. Denk gelmek zor 😊
Neden mesafe koymak istiyorsam ona göre bir adımla
Sadece yalnız kalmak istiyorsunuz mesela. Ama karşıdaki kişi ile sürekli yanyanasınız.
İş arkadaşınsa bir şeyler gerekçe ederek yanından ayrılabilirsin ben bi telefona bakayım bi çay içmeye çıkayım vs vs birlikte yaptığınız şeyleri de ben olarak kurarsın cümlelerini ve zamanla anlar
İşte olmuyor öyle. Sürekli beraber yapalım sürekli yanyana olalım istiyor.
İş yeri arkadaşın mı bu kişi?
Hayır üniversiteden
İletişimi keserim
Buna rağmen sizle iletişime geçmeye çalışırsa?
Direkt mesafe koyarım buna hiçbir şey engel olmaz.
Ya kırılırsa veya sizi zorlarsa?
Yanına oturmam muhabbet etmem uzaklaşirim
Ya kırılırsa?
İyi soru neden mesafe koyduğumu bilmem gerek şimdi
Sadece yalnız kalmak istiyorum ama en yakın arkadaş işte.
O zaman bunu ona açıklamak. gereiyor en yakın ise anlar belki yanlız kalman falan bir süreliğinedir sonra yine aynı şekilde samimi olursunuz
Samimi olmak istemiyorum. Sadece uzaktan merhabalaşalım bana yeter. Ama nasıl ifade edecegimi bilmiyorum.
İfade etmekten çekiniyorsan sürekli kaç yanından o anlar zaten
Evet ama kırılır işte. Ben kırılmasını istemiyorum.
Konuş o zaman konuşsanda kırılacak zaten
Evet ama işte vicdan azabı çekeceğim.
Karar ver ve karınla yaşa hayat böyle ki unutursun sonra
Olmuyor işte. Nasıl anlatacağımı da bilmiyorum size. Ama yine de teşekkür ederim. Deneyeceğim
Önemli değil bol şans
:)
Şak diye iletişimi keserim
Bu da iyiymiş :)
Ne düşünüyorsam direkt ve net olarak söylerim
Kırılıp kırılmadığını umursamaz mısınız?
Umursamam
İyiymiş valla
Sonuçta mesafede koymami düşündüren onun hal ve hareketleri
Hal ve hareketlerinde bir sıkıntı yoksa. Sadece yalnız kalmak istiyorsanız ne yaparsınız?
Kendimi yalnızken de yalnız hissetmeyeceğim şekilde yetiştirdiğim için problem e
Yok*
İşte bu bazı insanlar için geçerli olmuyor. O yüzden sordum bende.