Tipsiz olduğum için kötü hissediyorum, ne yapmam gerek?

Hayatım boyunca sevgilim olmadı kimse çıkma teklifi etmedi benim fiziğim manken gibi herkes öyle diyor kızlarda diyor ama tipim yüzünden hiç sevgilim olmadı ben ciddi ciddi intihar düşünüyorum artık yaşamak istemiyorum bıktım tipsizliğin yorgunluğundan ben intihar mı edeyim napayım tipsizlikten sürekli ölmek için dua okumaktanda bıktım usandım

Tipsiz olduğum için kötü hissediyorum, ne yapmam gerek?
Cevapla