Allahın varlığına inanıyor musunuz?

Benim kimsem yok. Aslında çok kalabalık bir ailem var. Ama yalnızım aralarında. Ben de sadece Allah ile bağ kurdum. Görünmez bir bağ var sanki. Beni görüyor beni duyuyor benimle her daim. Beni seviyor mu bilmiyorum ama varlığına inanıyorum ve onun için ibadet ediyorum.

Allahın varlığına inanıyor musunuz?
Cevapla