AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Ne yapsam yetinemiyorum ki sana nankör <-- annemden klasik cümle
Bana nankör dediği için ben kızarim o benim gönlümü alir ;)
Şu an aramız çok bozuk. Birkaç gündür konuşmuyoruz. Kimse kimsenin gönlünü de almıyor..
Neden küstünüz? küslük çok günah bunu biliyorsun değil mi?
Ya her zamanki olaylar yüzünden küstük. Gerekmedikçe konuşmuyoruz.
Eger kardeşimle tartışsam ettigini çekesin der
Eger dedigini zamanında yaparsam Allah gönlüne göre versin , batın günün ağ olsun der
annem laf söylemekten çok terlik fırlatıyo. Gönlünü almak ise kolay terliği götürüp geri veriyorum :)
ahaha çok iyiymiş ya:) p
:D alaraaaaaaaa sakın gözüme görünme diye bir bağırıyor sonra ben kenidimi adaya kitliyorum:( siniri geçene kadar çıkmıyorum 1 2 saat sonra benim dünyalar güzeli annemmm ben seni yerim diyorum sarılıyorum bidaha yapmayacam söz diyorum affediyor😄
Laz damarı tuttu yine der.
Not Laz değilim. Sadece Karadenizliyim.
aynen bende karadenizliyim memleket nere? :)
Samsun senin?
Annem samsun babam amasya bende izmirde doğdum:)
senin çocuklarında sana yaparlar, inşallah yapmazlar ama yaparlar diye saçma bir cümle kurar :)
:D ahahah ay anneler ne tatlılar ya:) p
hahaha aynen bide barışınca dediği lafları geri alıyomuş içinden kıyamıyomuş öyle diyo :)
Babam bana: senden adam olmaz, ilerigerizekalı, namusuz , vb. Der genelde:)
ilerigerizekalı? :) ilk defa böyle bir laf duyuyarum:)
Herşeyin bir ilki var
Eşşe oğlusu der iki sarılırım yalakalik yaparım hemen yelkenleri suya indirir :D
Babasına çekmiş der djgsahdas arada fena saydırır djasgjdsa
sinir oldu mu hizmali prenses der gicik olurum.. bende gonlunu almak icin öyle bakinca cirkin oluyosun bir gül derim oylece giris yaparim
Gelirsek oraya gösteririm sana... Not çok az gelirr geldi de mi tam gelir..
babanın ağzına mıçarım diyo, babamda içeriden bağırıyo yine beni ne karıştırıyosun diye.
hahhahha:) p
Annemin altın vuruşu oleyim de gorun gününüzudur. Sonra aman annem canım Ailem annem öyle deme biz seni çok seviyoruz, bir iki de öpücük. Tamamdır :)
+Özgür oğlum hadi yat sabah erken kalkacaksın!
-Uykum yok anne.
+Yat sen uykun gelir.
-Uykusuzluk zeki insanların lanetidir anne!
+Allah bile belanı vermiş, git yat zıbar hemen!!!
Kızmazlar, motorda her kontağı çevirdiğimde geri dönmeme şansım çok yüsek :) Yarışa 3 gün kala kimseyle konuşamıyorum yasak zaten. Telefon internet vs.
makyajı fazla kaçırdığım zamanlarda; sil onları baban görmesin o yüzündeki boyalarla buraları badana yaptırırız be kızım orospumu olucan başımıza sen sil o ağzını gözünü der :D
tuhaf ama a. ını gavur eşşekler s. ksin der eski toprak küfür eder
Kendi kendine küfür ediyor yani:)
ananı değil o başka bişey bana küfrediyo yani :)
Anladım:)
Önce bir bağırır sonra allahın cezası der ve eline ilk geçen şeyi fırlatir terlik falan hikaye annem ne bulursa :D
gözünü köseye dikme bana bak ne istediğini söyle bana ne istiyorsun benden konussana atsan atılmazsın satsan satılmazsı ne yapıcam ben seninle
Senden bir halt olmaz
Sen karina cocuklarina nasil bakican bilmiyorum
Seni alan yandı
Geri. zekalı
...
Öyle yani :)
-Vu bela vermesun o pet suratına
- yaw sen ne kadar gerizekalısın ya
- manyağın kızı
Gönlünü almaya uğraşmam bile bu kadar hakaret yağmurundan sonra :)
Alkolik (yılda 10 kez içtiğim ya vardır ya yoktur.) Kumarbaz (Ömrümde 1 kez barcelonada 5 euroluk blackjack oynamıştım). Canım annem nasıl da abartıyor, yerim :PP
ne kadar nankörsünüz der genelde :DS:AD ama gider bir öperim annem derm barışırz :D
Bokiyenun kizi sen basuma oldun püskülli bela :D :D ' sivesine kurban olduğum. :))
Ahahah süperr :D
:)) seviyorum bizim tarafn insanini ya hu. Her gün çok gülüyorum valla :)))
@Akasya61
Aynen öyle gerçekten :)) bayılıyorum bizim tarafın insanlarınaaa :D @leylifer61
:)) Öyle ki annem bagrrken bile gülüyorum. :)) cok neseli oluyor karadenz insani maşallah. :))))
... yapmazsan kavga ederiz diyerek psikolojik baskı uyguluyor
ahhah:) p
-Ben senin derdinin ne olduğunu biliyorum.
-Neymiş?
-Bilemicem artık.
derdini bizde öğrenmiş olduk..
Desene derdini çözmüş annen:)
sen böyle devam et bakayım yazı sana nasıl zehir zıkkım ediyorum :D
Bu apaçık bir Tehtit dikkatli ol!! Anneni üzme.. :)
ahahha çok haklısın
27 yıldır hayattayım annem birkere kıyıp bana kızmadı
O ne tuhaf bir cümle 27 yıldır hayattayım? 27 yıldır başka nerede olucan uzaydamı? :)
bebeklik, çocukluk, ergenlik ve şuana kadar hiç kızmadılar bana aksine gurur duydular benle bakarmısın www3. ersintut. com/profilim
Gönderdiğin link açılmıyor.. gönderdiğin linkte ne var merak ettim?
gönderdiğim linki ersintut. com olarak yaz
lütfen boşluksuz olsun
Karadenizli oldugumuz icin hafif siveli siveli konusur sinirlenince bu durum dahada artar.:) Oklavayla dovmekle tehtid eder hep knk:)
annem bana yalakalık yapıcağında oğlum der ( kızım ama ) ben ona yalakalık yapıcamda hala yaşlanmadın derim öyle kızdığındada kızışkın diyo :D
Kavga ettigimizde terbiyesiz diyor. Konusmuyorum sonra bir sure sonra geliyor bir sey olmamis gibi konusur.
Yaa sen beni delirtmek icin mi dunyaya geldin diyor. Sanki tek basima olmusum gibi? Ćooğğ yaxik bana:)
söylemediği bişe kalmıyo dermisin pek bişe söylemez ama bakışlarla anladın sen onu der gibi bakar
Bişey dediğinde yapmam etmem dersem sıçtığım b*k bana kafa tutuyo l*n kalk çabuk der :D
annem bir melek oldugundan ne o bize kızabilir ne de biz onu incitecek bişey yaparız
kara köpek... sana sütümü helala etmeyecem... zaten evlenmiyosunda iyice itlige alıştın :))
ne yaparsam yapıyım sabit cümlesidir :)))
Keşke seni bir alan olsa da versem diyor bir sarılı nca öpünce falan hemen siniri geçer annişkom un
yıllardır kızmıyor hiç arada kızar gibi oluyor ama ben gülünce ondanda vazgeçiyor yazık kadıncağız alıştı artık duruma :D
Ermeni tohumu , birde baban hendegine doldurayim haha :)
aferin aferin çok iyi böyle devam et ben artık bir şey demeyeceğim diyorlar :D
gidip sariliyommm barisiyozzz
ulan cok seviyom la ben anamı
Egitimci felan oldugu icin uzatmiyor yikil karsimdan bizim evde sabit soz
Biz senin yaşındayken tarlaya giderdik her işi görürduk sen şurdan bir çay koymaya üşen yazıklar olsun :))))
Ben annemi kaybettim, size tavsiye ederim onlarınYukarı ellerinı öpüp ve lütfen onları rahatsız etmeyin, teşekkürler
Agzina tukururym bak senin diyor bana bende cevap olarak ana gii tukurme agzima tukurursen bogulurum ben diyorum :))
Biraz sorumluluk sahibi olmayı öğren artık bıktım peşini toplamaktan temiz ol düzenli ol
'' Allah sana senin gibi bir evlat versin de o zaman gör '' :)
genelde lanet olsun der çünkü ben bu lafa aşırı sinirlenirim
hee bide senin inadın öldürecek beni der bende sakinleşene kadar biraz bekler yandan bir bakış atarım sonra gider boynuna sarılırım oyy gurban olurum sanaa derim ve kapanış
Anamı kızdırmam CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDADIR
Çocukken attığı tokadi hatırlatır. Öteki teki duruyo der.
Artık pek kizmiyor annem.. bir kere hasret kalınca bana.
sen de aynı baban gibisin der çoğu zaman gönlünü almak çok kolay bir gülüşüme bakar :)
sende aynı baban gibisin böyle devam et doğru yoldasın der
annem küçükken bana parça pırtık olasın tike tike olasın derdi hahaha hala unutmammm
"Get the fuck out of here" der :D
What?
Defol cabuk burdan diye yumusatarak bir ceviri yapmış olalim ;)
Teşekkürler cevap için:)
Cok şükür şimdiye kadar annemde bir kötü laf duymadım ee tabi oğlu akıllı uslu sadık olunca gerek duymadı hiç :)
Annem bana ktk diyor :D açılımını hala öğrenemedim :D
Kütük :D
Ah ahh komşunun bir oğlu var annesinin bir dediğini iki etmiyor sesini Tamm oradan hemen kaçmaya baslamalusin
ters ters bakar baya bir bağrışırız.. sonra bağırdım için gider özür dilerim, sarılır öperim geçer :D