Arkadaşlar ben kızım ve yazan arkadaş erkek benden resim istiyor ses istiyor çıplak şekilde atmıyorum ve bana ısrar ediyor sonunda küfür ediyor anlatabildim umarım
Arkadaşlar bunu yapmaya hakları var mı atmıyorsa neden bunu yapıyorsunuz?
Sen onu elestirecegine kendine baksana lez misin nesin ne hakla kızdan ses foto istiyorsun atmayınca da küfrediyorsun sen daha haksızsın bu durumda dava açsa o küfürden dolayı haksızsın. Burada insan neden hemcinsiyle konuşur ki ben konuşmadım mesela bence ikinizde erkeksiniz Allahin adaleti birbirinize düşürdü geçinin gidin böyle gay olarak.
Yanlış anlamışım ama yine de sende hata var bir insan neden böyle konuşan bir mala cevap vermeye tenezzül eder ki. Fotograf atmayınca ne bekliyordun aşk mı yaşayacaktin senin gibi olam tüm kız hesaplarına yürüyorlar.
Anladım da niye cevap veriyorsun onu anlamadım hay s.. m diye konuşan bir beyin ozurluye niye cevap veriyorsun belli ki yukarıda konuşmuşsun ki adam bir beklenti içine girmiş bir insan buradan biriyle konuşacak kadar nasıl düşebilir biz kafa dağıtmak için giriyoruz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Dün biri benden fotoğraf istedi sonra da iban istedi at istediğin kadar para aticam diyo demem o ki böyleleri çok burada
Sapıklar yaa
Maalesef
Atma boş ver hatta konuşma da yazma sil geç sohbetini
Sinir bozucu ama hangisini engelleyeyim bunların bir sürü hepsi aynı
Kank mesaj kutunu kapat
Atmamak senin kendi isteğin
İstemiyorsan atmazsın tabi ki kimse sana bunun için küfür edemez laf edemez zorla değil bu.
Bu tür rahatsız eden profilleri şikayet edebilirsin.
Seni manipüle etmeye çalışmış sanki atmak zorundasın
Yaaa bu hanzolar yüzünden kızlarla sohbet zorlaisr oldu
Ayrıca burası böyle değil en azından keyifli eğlenceli sohbetlerde oluyor
Yaaaa bide aciklamami yapıyon uzun uzun hala yazdigini anlamayan mi var 🙂🙂
Evet
İlginç
bu konusmaya neden giriyor o hatun peki :))))
iki tarafinda zekasi esit belli
Pembe mesajlar benim arkadaşlar
fotograf diye israr eden senide suclayan bir erkek ile sohbetini uzatiyorsan bundan neden sikayet ediyorsun
Ben Arkadaşça bir sohbet istiyorum sdce
tamam haklisin ama adamin tavri arkadasca degilmis cok net iste :)
Konfor tuşu bu yüzden var direk engelle bide cevap veriyorsun
Konu seksting ise atılmalı bence yoksa durduk yere istiyorsa elbette haksız
erkeklerdeki aptal kızdan medya alma taktiği kanmayınız TEŞEKKÜRLER
Onursuzluk ve zavallılık.
Fotoğraf atmayın o kafalar sizi erkek zannetsin zararı yok. Cinsellikten başka bir şey düşünmüyorlar ne yazık.
Bir kişiyle olan diyaloğunu böyle genelleme olarak Çok kötüsün yaa sadece iğrenc
Bu tip kızları engelliyorum. Sanalcı tipler öğğğğğğğğ
Ortaçağ kafası işte.
Adamın eli şeyinde mesaj atıyo ne bekliyosun ki
Sen onu elestirecegine kendine baksana lez misin nesin ne hakla kızdan ses foto istiyorsun atmayınca da küfrediyorsun sen daha haksızsın bu durumda dava açsa o küfürden dolayı haksızsın. Burada insan neden hemcinsiyle konuşur ki ben konuşmadım mesela bence ikinizde erkeksiniz Allahin adaleti birbirinize düşürdü geçinin gidin böyle gay olarak.
Hemcinsiyle konuştuğunu nereden biliyon
Manysk mısın yaaa adam benden istiyor bende atmayınca ısrar Edip sen sonunda erkek misin diyor küfür saydırıyor iyi bak resme
Yanlış anlamışım ama yine de sende hata var bir insan neden böyle konuşan bir mala cevap vermeye tenezzül eder ki. Fotograf atmayınca ne bekliyordun aşk mı yaşayacaktin senin gibi olam tüm kız hesaplarına yürüyorlar.
Ablacım şimdi: ben kızım ve pembe mesajlar benim bu adam da benden resim istiyor anladın mı
Normal konuşacak sanıyorum arkadaş gibi ama pişman ediyorlar
Anladım da niye cevap veriyorsun onu anlamadım hay s.. m diye konuşan bir beyin ozurluye niye cevap veriyorsun belli ki yukarıda konuşmuşsun ki adam bir beklenti içine girmiş bir insan buradan biriyle konuşacak kadar nasıl düşebilir biz kafa dağıtmak için giriyoruz
Ay tamam abla en elit en zeki sensin tamamm
Ablacilara da ayrı uyuz oluyorum ben senin neden ablan oluyorum shshdhd köy çesmesinde konuşuyor sanki
Hahhahaha
Buraya gelip en zeki benim tavırlarına bürünme o zaman
Benim mesaj alımim kapalı şükürler olsun ki buradaki 1000 kız hesabina aynı anda yazan erkeklerden beklenti içine girecek kadar alcalmadim
Ahahahahahah
Ne beklentisi ya
@DefneÖzkaya saçmalıyor bu , boş ver:/
Aynı olayı günlük 100 kişi tarafından yaşıyorum
Engelle geç boş yapma.